نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

اخذ دیپلم نوع دوم و یا سوم

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۱ ب.ظ
شنبه ۲۴ مرداد۱۳۹۴ ساعت: 0:58 توسط:محمد
با سلام خدمت اقای سبحانی عزیز
برخلاف خیلی از بازیدکنندگانتون من دانش آموز هستم به خاطر ....... که وظیفه ی اوناست رو پیگیری کردم البته به معاون اجرایی مدرسه گفتم که وبلاگ ی در این زمینه هست ولی بهش برخورد اخه ندونستن که عیب نیست نپرسیدن عیبه ببخشین پرحرفی کردم اگه به سوال من جواب بدین یه دنیا ممنون میشه فقط خواهش میکنم خیلی کامل توضییح بدین چون من هیچ اطلاعاتی ندارم از سیستم های اموزش و پرورش.
اجرتون با خدا
من دیپلم تجربی دارم و متقاضی دیپلم مجدد ریاضی فیزیک برای جبران معدل کم کتبی هستم و بعد تطبیق توی اداره به گفته ی خودشون اطلاعات رو فرستادن مدرسه ما رفتیم مدارک دادیم ولی بعد یه هفته رفتم سر زدم گفت که سیستم سناد بسته است ثبت نام نمیشه کلا سیستم بسته است بعد اصرار من منو بعد یه هفته ثبت نام کردند ولی این بار که خودم پیش معاون اجرایی وایستاده بودم با چشمای خودم دیدم اسمم توی سیستم به عنوان تطبیق معدل دار بود ولی هر چقدر کلیک میکرد کارنامه صادر نمیشد به خاطر همون تاالان که الان میگه کارنامه صادر نشده و نمیشه انتخاب واحد کرد در اصل من هیچ اطلاعاتی ندارم ولی خب به شدت دچار استرس شدم چون اخرین مهلت گرفتن دیپلم دی ماه ومن میخوایتم درسهای مونده رو توی تابستون و دی پاس کنم .خواهش میکنم کامل راهنمایی کنید .اصلا اگه دوشنبه برم مدرسه واین مشکل با راهنمایی شما حل شه قانون من حق شرکت دارم توی امتحانات نهایی.
سوال دومم اینه وقتی میگن مثلا ما درس کامپیوتر که داخلی هستش. این ترم ارایه نمیدیم مگه میشه خب اینجوری منی که ففط یه یا حداکتر دوترم برا دیپلم مجدد وقت دارم که نمیتوتم دیپلم مجدد بگیرم.میشه در این مورد هر راهنمایی بفرمایید?؟
وبه عنوان اخرین سوال من دروس مشترک سال سوم تجربی و ریاضی رو تطبیق زدم منظور دروس مشترک سوم هستش چون خودتون میدونین که دروس اول و دوم با قبولی بدون نمره تطبیق میخورن خب این نمرات به سازمان سنجش طبق قانون و سیستم فعلی ارسال نمیشه؟چون سال پیش توی وبلاگ خوندم که ارسال نمیشه.
با تشکر فراوان

با سلام خدمت دوست عزیز

گرفتن دیپلم دوم و بعضی مواقع دیپلم سوم در مدارس روزانه امکان پذیر نیست و شما برای این کار باید به مدارس متفرقه یا بزرگسالان باید مراجعه کنید و در مورد سوال دوم در مورد ارائه یک درس در یک ترم خاص در مدارس بزرگسالان یا متفرقه قانون خاصی وجود ندارد و در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد کلاس به صورت حضوری و در غیر این صورت برای شما به صورت غیر حضوری ارائه خواهد گشت پیشاپیش برایتان آرزوی موفقیت می کنم در ضمن از اینکه وبلاگ ما را به اطلاع همکاران می رسانید خوشحالیم

۹۴/۰۵/۲۴
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۷ ابوالفضل رحیمی
میهمان ما باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی