نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

دوشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۱۹ ب.ظ
دوشنبه ۲ آذر۱۳۹۴ ساعت: 13:28 توسط:ابراهیم
سلام و عرض ادب جناب سبحانی و تشکر از وبلاگ خوبتان
در تغذیه از سناد دو دانش آموز منتقل نمیشن ضمنا بصورت تکی هم با اعمال فیلتر اقدام کردم ولی باز هم همین دو تا منتقل نشدند.یکی عمومی و دیگری تجربی.ضمنادر مدرسه ی بزرگسالان هستم. قبلا از توضیحاتی که میفرمایید سپاسگزارم

 

با سلام خدمت همکار محترم

آیا از سناد فایل خروجی دریافت می کنید؟؟؟اگر نمی توانید دریافت کنید باید کلاس بندی گردد و اگر دریافت می کنید احتمالا در مرحله آخر دروه مورد نظر را درست انتخاب نمی کنید و اگر دوره را درست انتخاب می کنید و فقط در دانا نمی توانید دریافت نمایید برنامه تیم ویور در سیستم خود داشته باشید تا با هاهنگی قبلی مورد را بررسی کنم

۹۴/۰۹/۰۲
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

سلام و خسته نباشید
من هم همین مشکل را دارم.دانش آموزی را در سناد ثبت نام کردم و کلاس بندی و هیچ مشکلی ندارد.منتها وقتی تغذیه میگیرم  در قسمت تغذیه دانا جز کدهای تایید نشده میاد .بررسی کردم دانش ا»وز قبلا اسم فامیل دیگری هم نداشته
لطفا راهنمایی بفرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی