نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ب.ظ

باسلام  کددانش آموزی دانش آموزان پایه دوم دوره متوسطه دوم امسال ؛که درسال اول بر اساس کد ملی در سناد قرار گرفته شده بود وبرنامه دانای مدارس از سناد تغذیه شده بود امسال موقع تغذیه از سناد فرق کرده است وبر اساس سریال شناسنامه شده است ؛من میخواستم نام پدر یکی از دانش آموزان که عوض شده بود را باتغییر از سناد تغذیه کنم که متوجه شده ام که کد دانش آموز که پارسال بر اساس کد ملی بوده امسال تغییر کرده وبراساس سریال شناسنامه شده است؛چون نمیخواستم از راه اصلاح مشخصات شناسنامه ای وتولید سند این کار را انجام دهم ؛حالا میخواهم من راراهنمایی کنید چگونه بدون ساخت سند از راه سناد نام پدر دانش آموز را عوض کنم.با تشکر((فاطمه))

همکار گرامی من این فایل محاسبه سن را دارم میخواستم نظر شما را در این دو مورد بدانم ممنون میشوم پاسخ دهید با تشکر از وبلاگ شما((فاطمه))

 

با سلام خدمت همکار محترم

تغییر نام پدر این فرد آیا در سناد اعمال شده است یا نه؟؟؟؟اگر اعمال شده است می توانید فقط این فرد را با اعمال فیلتر در دانا وارد نمایید منتهی برای اینکه کد سال قبلی منتقل گردد در مرحله آخر که این اسم این فرد در سناد جهت انتقال با اعمال فیلتر مشاهده می گردد جلوی اسم عبارت((کد در دانا)) هست که در آنجا کد دانش آموزی سال قبل را بنویسید و سپس دریافت با اعمال فیلتر را بزنید .

در مورد سن دانش آموزان فردی که متولد 790808 می باشد در اول مهر امسال 14 سال 10 ماه و 23 روزه هست یعنی برای 15 ساله شدن 7روز و 1 ماه کم دارد و فردی متولد   791029 می باشد 14سال و 8 ماه و 2 روز ه است  و این فرد برای 15 سال شدن 28روز و 3 ماه کمتر دارد در ضمن همکار محترم فرقی نمی کند کسی چقدر صغر سنی دارد شما کپی شناسنامه را به همراه نامه به اداره جهت اخذ مجوز ارسال کنید

۹۴/۰۹/۱۲
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

باتشکر از پاسخ شما همکار گرامی دلیل اصرار من برای پاسخ دادن به این سوال این بود که اداره ما امسال کادر جدیدی در آن مشغول به کار شده اند که میگویند  مدت صغر یا کبر باید در مجوز نوشته شود .من از مناطق شهرستانهای استان تهران هستم واز وبلاگ خوب وبه روز شما تشکر میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی