نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ب.ظ

با سلام((هنرستان گردباف))
هنگام کنترل سابقه تحصیل دانش آموزان پایه سوم متوجه شدم ک یکی از دانش آموزان سابقه سال اول را ندارد .از مدرسه قبلی کد انتقال گرفتم و ثبت کردم ولی با کنترل دوباره سابقه متوجه شدم ک سابقه سال اول دریافت شده ولی سابقه سال دوم خود به خود حذف میشود.لطفا راهنمایی فرمایید.درضمن من سال اولی هست که معاون اجرایی شدم لطفا در حد من پاسخ دهید.بی نهایت دعاگویتان هستم.

 

با سلام خدمت همکار محترم

این فرد سال دوم را در مدرسه شما درس خوانده یا مدرسه دیگری؟؟؟؟اگر در مدرسه دیگری درس خوانده احتمالا مدرسه قبلی بدون آنکه سال قبل بسته باشد و به شما کد بدهد .و اگر در مدرسه شما سال دوم را خوانده است شما قبل از دریافت کد یک ذخیره بگیرید و بعد از دریافت کد کنترل کنید که سابقه دوم حذف می شود یه نه؟؟؟شما فقط هنگام دریافت کد دانش آموزی فرد را از روی کارنامه وی کنترل کنید که مدرسه قبلی اطلاعات این فرد را ارسال کرده باشد چون در موارد زیادی اتفاق افتاده است که به دلیل شباهت نام و فامیل اطلاعات دانش آموز دیگری به اشتباه داده شده است

۹۴/۱۱/۲۷
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی