نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ق.ظ

باعرض سلام وادب((اشرفی))

همکارمحترم جناب آقای سبحانی فرم جمع بندی امتیازات مشاوره ای پایه نهم (هدایت تحصیلی )که مشاور آموزشگاه بدون هیچ توضیحی به من داده باید به چه طریقی ارسال کنم ؟با توجه به اینکه درجلسه توجیهی هدایت تحصیلی فقط مدیرومشاور حضور داشته اند. باتشکر
 
 
با سلام خدمت همکار محترم
انشاله برای دوره راهنمایی نگارش جدیدی خواهد آمد که در منوی مشخصات فردی منویی به نام هدایت تحصیلی ایجاد خواهد شد که این نمرات در همان جا وارد خواهد شد شما منتظر نگارش جدید دوره راهنمایی باشید
۹۵/۰۳/۰۲
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

با سلام و خسته نباشید 
ممکن است نرم افزار  نصب برنامه سیستم توصیفی رو برای من بگذارید.
و هر نرم افزار دیگری که در نصب لازم است مثل اس کیو سرورو 2005 و غیره.
ویندوزم مشکل دارد میخواهم عوض کنم و برنامه را مجددا نصب کنم.همچنین اگر مقدور است نحوه کامل نصب را هم برایم توضیح دهید.ممنون میشوم
با تشکر فراوان
سلام عید مبارک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی