نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۰۹:۳۸ ب.ظ

سلام اقای سبحانی. من برای اولین سال بدون هیچ اموزش و تجربه ای به عنوان معاون اجرایی هنرستان  غیر دولتی کارو دانش کار کردم و از وبلاگ شما خیلی استفاده کردم واقعاا تشکر می کنم از این همه اطلاعاتی که نشر میدید. چند سوال داشتم:

1-در دوره تابستان تمام کلاسهای ما بصورت غیر حضوری بودند. پس هیچ معلمی تعریف نکردم . ولی سیستم دانا  وقتی لیست ریز نمرات را میخواستم بگیرم پیامی میداد که درس انتخابی درست نیست. نه قبل ثبت نمرات، لیست ریز نمرات داد نه بعد از ثبت نمرات

2-من اطلاغ نداشتم که باید لیست کامپیوتری ریز نمرات را هم بعد از ثبت نمرات در هر دوره بگیرم.حالا که نمرات دوره تابستان را هم وارد کرده ام راهنمایی کنید که چظور می توانم اشتباهم را اصلاج کنم.

3- دانش اموز سال سومی داشتیم که در کارنامه کلی نوشته شرایط فارغ التحصیلی را دارد . گام به کام مراحلی که باید برای دانش اموز فا رغ التحصیلم انجام بدهم را در صورت امکان شرح بدهید. با ذکر اینکه این دانش اموز رشته گرافیک است که زیر نظر وزارت ارشاد می باشد.((باران))

 

با سلام خدمت همکار محترم

در مورد سوال اول برای چاپ ریز نمره کافیه از منوی مدارک تحصیلی گزینه گزارش ریز نمرات را اجرا کنید و در صفحه باز شده ابتدا روی ((برگ نمرات دوره تابستانی)) کلیک کنید (در شکل با رنگ قرمز مشخص شده است))

سپس روی انتخاب درس گروه کلیک کنید تا کلیه دروسی که برای ترم تابستان در مدرسه خود ارائه کرده اید نشان داده شود جلوی دروس مورد نظر تیک زده و چاپ زده شود .

در مورد سوال دوم اگر دوره ضمن سال را بسته اید کافیست از منوی تسهیلات دوره را به دوره ضمن سال 95-94 برگردانده و ریزنمرات کامپیوتری را چاپ نمایید .

در مورد سوال سوم کاردانش دارای مهارتهایی می باشد که این مهارتها در جدول ایکسل که از طرف اداره داده شده است به هنر آموز مربوطه داده می شود و از این فرمها نمرات دروس برای هر فرد استخراج می گردد مهارتهایی که مربوط به فرهنگ و ارشاد هستند نمرات مهارت نظری و عملی مستقل از هم می باشد  و شرط قبولی مهارت نظری 10 و مهارت عملی 14 می باشد این فرمها به اداره برده می شود تا گواهی نامه این مهارت چاپ و بعد از تایید در پرونده دانش آموز بایگانی می گردد برای فارغ التحصیلی این افراد مثل سایر دانش آموزان عمل می گردد که در مطلب بعدی به عنوان پست جدا گانه منتشر می گردد

۹۵/۰۶/۲۹
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی