نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۲ ب.ظ

با عرض سلام و تشکر فراوان ((نفس))
قبلا سوالی خدمت شما پرسیدم که نیاز به راهنمایی دوباره شما دارم چون مواردی که فرموده بودید رو چک کردم ولی مشکل حل نشده برای سیستم من در دونگارش آخر وقتی بروز رسانی انجام می دهم  eror میدهد واین موضوع من رو نگران میکنه بامسئول اداره در میان گذاشتم میگویند اشکالی نداره .ممنون

 

با سلام خدمت همکار محترم

در این موارد از گام اول حذف تمپها شروع می کنیم و اگر جواب نداد پایگاه حذف و دوباره ایجاد می کنیم و در گام آخر مجبور به نصب دوباره ویندوز می گردیم این مشکل برای یکی از کدهای من اتفاق افتاده بود که با نصب دوباره ویندوز حل گردید حالا این  شانس شما است که در کدام مرحله جواب بگیرید

۹۵/۰۷/۳۰
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی