نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ب.ظ

باسلام وخداقوت.چند سوال داشتم.۱)ارسال اطلاعات را براساس ۱۶/۲ انجام دادم درحالی که الان نگارش جدید دریافت کردم ایا در هنگام دریافت اطلاعات ازسامانه نهایی مثلا نمرات دچار مشکل نمی شوم. ۲)تعدادی دیپلم دوم ثبت نام کردم (بزرگسال)ایا با امار کلی دانش اموزان جهت تغذیه دریافت میشن یا جداگانه هستن ومثل قبل کدهای ۶۰بهشون تعلق میگیره یا خیر.۳)جهت ترمیم معدل که زمانش به پایان رسیده ایا افرادی که برای نوبت دوم(خرداد) ثبت نام میکنن در ازمون کنکور امسال تاثیر دارد.ومسول ارسال نمرات به سازمان سنجش چه کسی وچگونه است.۴)جهت رفع دو کد شدنچه اقداماتی باید انجام داد.من بانگارش ۱۶/۲ سال را شروع وتمام انتخاب واحد راانجام داده بودم البته بروش قدیم شماره سریال الان اگه تغذیه بگیرم چه مشکلاتی پیش می اید.  باتشکر((ادیب))


با سلام خدمت همکار محترم

شما که ارسال به فاینال به 16/2 انجام داده اید مشکلی پیش نخواهد آمد و اگر مشکلاتی هم پیش بیاید با نگارش حل خواهد شد دلیل آمدن اینهمه نگارش همین موارد احتمالی می باشد.

در تغذیه از سناد کلیه ثبت نامیها به دانا منتقل می گردند و در مورد اینکه ترمیم نمره ها در کدشان 60 قرار می گیرد یا نه باید همکاران شاغل در این زمینه جواب بدهند.

افرادی که در ترمیم نمره شرکت می کنند تا زمان اعلام نتایج کنکور فرصت برای اعمال نمرات را دارند و اعمال این نمرات توسط مدرسه صورت نمی گیرد بلکه اداره و سازمان سنجش با هماهنگی همدیگر نمرات را رد و بدل می کنند .

برای رفع دو کده شدن باید فیلتر تغذیه دانا از سناد فعال شود و افرادی را که قصد انتقالشان را نداریم تیک نزنیم که متاسفانه فیلتر فعلا عمل نمی کنند در بزرگسالان امروز یکی از همکاران می گفت کلیه کدها به کد ملی تبدیل شده است بدون اینکه اعلام دو کدی کند


-------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام. مدرسه ما امسال پیش بزرگسال هم تاسیس کرده اما وقتی توی سناد می‌خوام رشته تعریف بکنم نمی‌شه. مدیریت رشته پایه رو می‌زنم و موقع تعریف رشته پایه، نیمسال و نوبت و دوره و پایه رو انتخاب می‌کنم، اما زبونه رشته گزیته‌ای نمیاره تا انتخاب بکنم.
به همین دلیل پیش بزرگسال رو بردم توی کد سناد سال سوم بزرگسال ثبت نام کردم و اونجا هیچ مشکلی نبود. ولی حالا موقع انتقال از سناد به دانا خطای:

1029 در سرویس گرفتن مشخصات فردی دانش آموزان یک مدرسه فیلد کد رشته تحصیلی غلط است

میده. نمی‌دونم علتش همینه که توی کد سوم پیش رو ثبت نام کردم یا نه. البته به عنوان رشته پیش ثبت کردم مثل کاری که اکثر مدارس روزانه انجام میدن و با یک کد سناد چند رشته دارن. دیگه نمی‌دونم چکار کنم جناب سبحانی لطفا کمکم بکنید.((امیر))


با سلام خدمت همکار محترم

در این زمینه همکاران شاغل در بزرگسالان باید پاسخگو باشند به سناد بزرگسال جهت پاسخگویی سوالات دسترسی ندارم
۹۵/۰۹/۳۰
نادر سبحانی

نظرات  (۵)

۲۲ آبان ۹۷ ، ۱۳:۳۹ حسن سلطانزاده
 با سلام و خسته نباشید و تشکر از زحمات استاد محترم , یک سوال داشتم و آن اینکه من دانش آموزی دارم که با تصمیم کمیته هدایت تحصیلی اداره برای رشته انسانی ثبت نام نمودنم ولی با گذشت یکسال و در امتحانات شهریور ماه در هنگام گرفتن اطلاهات از سناد خطای 1029 داد که با بررسی سناد متوجه شدم در مقابل رشته تحصیلی دانش آموز به جای رشته ادبیات و علوم انسانی  «« متوسطه اول»» درج گردیده است و بعد از این ماجرا کارشناسان اداره اقدام به اصلاح سوابق دانش آموز کردند ولی نتوانستند در لیست دانش آمو.زان مردودی تابستان اصلاحات صورت بدهند و نا به امروز هم مشکل حل نشده است و باز هم همان خطا را میدهد لطفا همکاران گرامی در صورت امکان راهنکمایی فرمایند
۲۲ آبان ۹۷ ، ۱۳:۳۸ حسن سلطانزاده
 با سلام و خسته نباشید و تشکر از زحمات استاد محترم , یک سوال داشتم و آن اینکه من دانش آموزی دارم که با تصمیم کمیته هدایت تحصیلی اداره برای رشته انسانی ثبت نام نمودنم ولی با گذشت یکسال و در امتحانات شهریور ماه در هنگام گرفتن اطلاهات از سناد خطای 1029 داد که با بررسی سناد متوجه شدم در مقابل رشته تحصیلی دانش آموز به جای رشته ادبیات و علوم انسانی  «« متوسطه اول»» درج گردیده است و بعد از این ماجرا کارشناسان اداره اقدام به اصلاح سوابق دانش آموز کردند ولی نتوانستند در لیست دانش آمو.زان مردودی تابستان اصلاحات صورت بدهند و نا به امروز هم مشکل حل نشده است و باز هم همان خطا را میدهد لطفا همکاران گرامی در صورت امکان راهنکمایی فرمایند
با سلام وخسته نباشید .در مدرسه بزرگسالان هستم چند مشکل برایم پیش آمده1) دفتر آمار بعضی رشته ها ناقص دریافت می شو دبا حذ ف وثبت نام مجدد بعضی ها درست شدند.2) در سناد فقط ثبت نام کردم ولی انتخاب واحد نداشتم چون قبلا در دانا انتخاب واحد کرده بودم.3) برای تغذیه در دانا کدام گزینه را بزنم چون دیپلم دومی هم دارم 4 ) دیپلم دومی ها را از منوی ثبت نام دیپلم دوم ثبت کردم در حالی که در دفتر آمار نمی آیند ولی اگر به عنوان داوطلب جدید ثبت کنم می آیند5)برای دوره های حضوری کار دانش ونظری نیاز به انتخاب واحد در سناد هست.6)برای دریافت دیپلم دومی ها در دانا چکار کنم در حالی که هم در سناد داوطلب جدید دارم هم دیپلم دومی ( یعنی دور تغذیه  کنم هر کدام جدا جدا
سلام استاد خسته نباش چندسوال اورژانسی دارم اگه لطف کنید پاسخ بفرمایید1- قبل از من یک معاون اجرایی این مدرسه بوده کار سوم ها از سازمان مدرسه انجام نداده یک سررفته روی مشخصات کلاسها و از اون به بعد کلاس ثبت کرده و درس و گروه انتخاب واحد کرده بعد این مدرسه دو سوم تجربی داره تو کلاسها یک سوم تجربی تو دفتر آمار دو سوم تجربی داره به نظر شما چکار کنم البته منم تازه کارم 
2-شماره صندلی تو دانارو همینطوری بزنم خودش سورت می کنه
3-وارد کردن نمره تو سیستم متوسطه بر اساس کلاس و درس این جاهمین جوری، اونجا میتونم از کلاس ، معلم یا درس برام اینجا همین جوری
بازم از لطف شما ممنون 

قابل توجه این همکار خوب ما اگر پیش دانشگاهی در سناد کد مستقل دارد همان جا کارهایش انجام بده ندارد باهمان کد دبیرستان کلیه اموررا انجام بده بعد ازتغذیه دانا از سناد کد مدرسه بزرگسالان را هم در میسر خودش وارد کن مشکل حل می شود اینکه سناد بلای جان مدارس شده شکی نیست وتا زمانی سناد ودانا یکی نشوند مشکلات زیاد وزیاد تر می شوند به خصوص مدارس بزرگسالان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی