نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۳۷ ب.ظ

سلام استاد گرامی((نعمت الله سلیمانی))
ضمن تشکر از از اینکه وقت گرانبهاتون رو برای ما قرار می دهید بسیار ممنون
آقای سبحانی ایا امکان داره برای درسی دو دبیر معرفی کرد؟چون تو هنرستان دروس کارگاهی دو دبیر دارند آیا امکان داره تو انتخاب واحد دروس من دو دبیر معرفی کنم که لیستی که چاپ میگیرم اسم هر دو دبیر خورده باشه؟

آقای سبحانی عزیز کاش تو وبلاگتون امکان جستجوی سوال وجود داشت تا اینقدر مزاحم شما نمیشدیم مطمنا خیلی از سوالات ما تکراریه ولی ماشاا.. از بس مطالب تو آرشیو زیاده که نمیشه گشت دنبال پاسخ سوالمون.برای همون مجبوریم دوباره مزاحم شما بشیم.بازم ممنون


با سلام خدمت همکار محترم

عملا معرفی یک درس برای یک کلاس در دانا امکان پذیر نمی باشد و در مورد این موارد من اطلاعات تکمیلی ندارم همکارانی که در هنرستانها مشغول فعالیت هستند اطلاعات تکمیلی را با ما در جریان بگذارند در ضمن در سایت بلاگ همینی که مشاهده می کنید ابزار جستجو وجو ندارد ولی برای بلاگفا سایت دیگر این ابزار تهیه شده است اگر به سایت بلاگفا((nadersobhany.blogfa.com)) مراجعه کنید در سمت چپ ابزار جستجو که دارای دو زبانه یکی برای جستجو در وبلاگ من و دیگری برای جستجو در اینترنت می باشد من چند بار تستش کردم عملکردش نمره بیست نمی گیرد ولی خیلی کمک می کند به امتحانش می ارزد




۹۵/۱۰/۱۷
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

۰۲ اسفند ۹۵ ، ۰۱:۱۲ سید سعید ادهم دوست مشهد
 آیا امکان داره برای درسی دو دبیر معرفی کرد؟چون تو هنرستان دروس کارگاهی دو دبیر دارند آیا امکان داره تو انتخاب واحد دروس من دو دبیر معرفی کنم که لیستی که چاپ میگیرم اسم هر دو دبیر خورده باشه؟   به نظر حقیر در قسمت معرفی دبیران نام دو دبیر پشت سرهم نوشته شود  در یک سطر   مثلا: محمد رضا حیدری  درقسمت نام   و علی جعفری در قسمت نام خانوادگی   واردشود   من این کار را انجام دادم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی