نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

دوشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۳۰ ب.ظ

سلام((تنهایی))
اجازه هست از مطالب سایت جزوه جمع اوری کنم و در اختیار دیگران قرار دهم

 

با سلام خدمت همکار محترم

من از راه اندازی این وبلاگ در نظرم هیچ گونه در آمد مادی را در نظر نگرفته ام فقط  خواسته ام گام کوچکی در جامه عمل پوشاندن به سخن گوهر بار مولایم که شعار وبلاگ من نیز می باشد برداشته باشم و دعای خیر شما بزرگواران بزرگترین در آمد من از این وبلاگ می باشد و اینکه الان در هر شهری یک خانه امیدی پیدا کرده ام و پا به هر شهری بگذارم احساس غربت نخواهم کرد برایم کافی می باشد نشر هر گونه مطلبی با ذکر منبع بلامانع می باشد و برایتان آرزوی موفقیت دارم هر جزوه ای آماده شد در صورت صلاحدید یکی هم به من بدهید تا اگر در تکمیلش نیاز به همکاری من بود کمکتان کنم

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام خواستم از شما به خاطر زحماتی که میکشید تشکر کنم من دو سه سالی هست که از مطالب سایت شما استفاده میکنم میخوام بدونم چطور می تونم عضو بشم و اگه سؤالی داشتم مزاحمتون بشم . ارادتمند (یکی از معاونین اجرایی متوسطه دوم از تهران)((حسین))

 

با سلام خدمت همکار محترم

وبلاگ نیاز به عضویت ندارد و شما در هر لحظه می توانید به وبلاگ سر بزنید و از مطالب منتشر شده استفاده نمایید و مطالب این وبلاگ را با  تجربیات ارزشمند خود  مزین نمایید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را ذکر کرده اید سپاسگزارم

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام و عرض ارادت خدمت سرور عزیزم جناب سبحانی بابت پاسخ های بسیار دقیق و ارزنده شما سپاسگزاری می کنم امید است همیشه موفق و پیروز باشید.((علیرضا براتی))

باسلام وخداقوت.خدمت شمابرادربزرگوار.ازنوشته های جنابعالی استفاده کردم.بسیارممنونم.((اله بخش میری))

 

با سلام خدمت همکاران محترم

از اینکه توانسته ام مثمر ثمر واقع گردم خدا را شاکرم و به داشتن همکارانی چون شما می بالم

۹۵/۱۱/۱۱
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

با عرض سلام وادب
بی نهایت از راهنمایی  شما سپاسگذارم مشکلم همانگونه که گفتید رفع شد
یه سوال دیگه در مورد معدل دارم اینکه آیا ضرایب درسها درمعدل تاثیر دارد یا بدون ضرایب حساب میشود.
با تشکر فراوان

ماهیان از تلاطم دریا به خدا شکایت بردند و چون دریا آرام شد؛خود را اسیر صیادان یافتند. تلاطم زندگی حکمتی از خداست.از خدا دل آرام برایت میخواهم نه دریای آراممن برایتان آرزوی سلامتی و دل آرام می کنم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی