نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

راهنمای استفاده از نگارش 2-16 متوسطه دوم

دوشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۱ ب.ظ

با سلام خدمت همکاران محترم

همکاران محترم روش استفاده از این نگارش یاد بگیرید و این نگارش در کامپیوتر خود داشته باشید  خیلی به دردتان خواهد خورد

در برخی مواقع ما مجبوریم برای انجام برخی کارها که نگارشهای فعلی اجازه انجام آن را نمی دهیم از نگارشهای قبلی استفاده نماییم نگارش 16/2 یکی از این نگارشها می باشد با توجه به تغییراتی که در نگارشهای جدید صورت گرفته است امکان ابطال ثبت نام فعال نمی باشد در حالیکه ما در برخی مدارس دانش آموزانی داریم که قبل نوبت اول ترک تحصیل کرده اند و در سناد ثبت نامشان وجود ندارد ولی موقع ارسال اطلاعات یا چک کردن کد ملی برای این افراد خطا می دهد و یا اینکه برای برخی انتخاب واحدهایی در دهم انجام داده ایم و الان قصد تصحیح این انتخاب واحد را داریم که برای ابطال ثبت نام و تصحیح انتخاب واحد این افراد از نگارش 16/2 استفاده خواهیم کرد برای اینکار ابتدا  از سیستم خود یک ذخیره بگیرید و سپس از  برنامه فعلی دانا از منوی ((تسهیلات)) سال و دوره را به دوره تابستان 95-94  سپس از برنامه خارج شوید . اگر نگارش 16/2 را ندارید از لینک زیر آن را دانلود نمایید

 

دانلود نگارش2-16 متوسطه دوم

 

((توجه))

 این فایل دانلود شده را داخل یک پوشه قرار دهید این فایل به صورت فشرده می باشد از حالت فشردگی خارج کنید محتویات فایل به هیچ وجه از داخل پوشه خارج نکنید و در دسکتاپ کپی ننمایید 

 

 

از داخل این پوشه از روی آیکون برنامه دانا(همان کیف) وارد برنامه شوید و از منوی ((تسهیلات)) سال و دوره را به دوره مورد نظر تغییر دهید و حالا شما می توانید برای فردی که قصد ابطال ثبت نامش را داشتید ابطال ثبت نام کنید لازم به توضیح است برای فردی که می خواهید ابطال ثبت نام کنید ابتدا باید انتخاب واحدش را حذف کنید برای اینکار از منوی انتخاب واحد انفرادی این دانش آموز انتخاب کرده و کلیه انتخاب واحدهایش را حذف خواهید کرد (حذف انتخاب واحد حتی برای دهم های نظری نیز در اینجا امکان پذیر است)  سپس برایش از منوی ((سازماندهی و ثبت نام)) از گزینه ((مشاهده افراد ثبت نام شده -ابطال ثبت نام)) این فرد  ابطال ثبت نام خواهید کرد و در گام آخر از منوی ((سازماندهی و ثبت نام)) از گزینه ((مشخصات فردی و پرونده دانش آموز)) این فرد انتخاب و ابتدا حذفش کنید اگر اجازه حذف به علت داشتن سابقه را نداد برایش ترک تحصیل بزنید حالا از این لحظه به بعد این فرد برای شما مشکل ساز نخواهد بود و برای تصحیح انتخاب واحد به گزینه انتخاب واحد فردی رفته و تغییرات لازم را انجام می دهیم  حالا از برنامه خارج شوید و از برنامه فعلی موجود در دسکتاپ وارد برنامه شده و کارهای خود را انجام دهید


۹۶/۰۵/۳۰
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

۰۵ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۴۳ علی افشار نجفی

با سلام خدمت استاد سبحانی بنده افشار هستم معاون اجرایی در شهر زنجان استاد الان ترم تابستان 98 میباشد بنده شروع نیمسال تابستان را آغار کردم و بستن نیمسال دوم مانده الان می خواهم ببندم سیستم  متفرقه پیش ذانشگاهی را برای دو نفر ناتمام می زنه این دو نفر یکی سه تا نهایی برداشته بود و دیگری یکدرس نهایی من باید اون درس های نهایی رو حذف می کردم یادم رفته این دو دانش آموز نگو حذف کردن ولی به من نگفتن نمرات نهایی هم که از تصحیح اوراق اومده درس های نهایی این دو نفر بدون نمره خالی می باشد خالی می باشد حالا استاد عزیز الان من چکار کنم این دو نفر باعث شده که نمی تونم ترم و ببندم و نمرات شهریور وارد کنم برای من خیلی مهمه استاد عزیز  . با کمال تشکر و احترام فراوان افشارم از شهر زنجان  

باعرض سلام یک سوال دار م از خدمتتون درپایه یازدم تجربی یک دانش آموز دارم که در سناد درلیست دانش آموزان ردشده اعلام شده برای دریافت دفتر آمار مجبور شدم لغوثبت نام کنم بعد از دریافت دفتر آمار دوباره ثبت نامش کردم بعداز دریافت از سناد در دانا در لیست دانش آموزان اسم این دانش آموز نیست خواهش می کنم راهنمایی کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی