نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۸:۱۶ ب.ظ

باسلام وخسته نباشیذ((سعیدی-ایذه خوزستان))
باتوجه به اینکه خیلی تلاش کرذم ولی موفق نشذم اطلاعات رو به ذانا منتقل کنم گفتم اگه امکانش هست یه نگاهی به سامانه سناذ بکنیذ ببینیذ مراحل رو ذرست انجام ذاذم یا نه باتشکر

 

با سلام خدمت همکار محترم

متاسفانه برخی حروف رمز کوچک و بزرگ بودنش را متوجه نشدم و سیستم اجازه ورود نمی دهد اگر اشاره فرمایید کدام حروف بزرگ و کدام بزرگ هستند ممنون می شوم و کپی پست هم جواب نداد

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ا سلام و تشکر خدمت شما همکار محترم
از دفتر آمار و دفتر امتحانات و فارغ التحصیلان میخوام یه ذخیره به صورت فایل پی دی اف در سیستم ذخیره کنم و بعد ضمن سال 95-96 رو ببندم تا بتونم نمره تابستانی رو برای یکی از دانش آموزان پایه دهم (تنها تجدیدی مدرسه) دوره تابستان ثبت کنم. چرا که موقع ثبت نمره اخطار باز بودن بیش از دو دوره را دانا میده و متاسفانه این دفاتر رو هم که برای ضمن سال می خوام بگیرم مشکل در ادرس داره. یعنی ادرس دانش اموزان ثبت نیست ... من الان نمی دونم اگر ضمن سال رو با این شرایط ببندم بعد میتونم این دفاتر رو دریافت کنم یا نه؟! یا صبر کنم تا نگارش جدید بیاد.
راستی در قسمت تغییر دوره ضمن سال 96-97 هم هست و فک میکنم ضمن سال جدید رو هم احتمالا قبلا خودم بخاطر تازه کار بودن و نااشنا بودن با کار دانا فعال کردم. آیا امکان داره این ضمن سال جدید ایجاد شده رو بست و بعد دوباره این ضمن سال رو ایجاد کرد. به چه صورت؟
و چطوری میتونم ادرس رو در این دفاتر اصلاح کنم.((گلشاهی))

 

با سلام خدمت همکار محترم

قبل از بستن ضمن سال قبلی ابتدا از منوی ورود نمرات گزینه نمرات ثبت نشده را اجرا نمایید تا نمره وارد نشده باقی نماند و سپس از منوی چاپ و صدور کارنامه دفتر امتحانات برای ضمن سال انتخاب و فقط بررسی کن که دارای عبارت ناتمام نباشد اگر نبود با خیال راحت ببندید این موارد هر موقع خواستید می توانید چاپ نمایید تصحیح ادرس هم از طریق سناد می باشد باید آنجا تصحیح کرده و به دانا منتقل نمایید ادرس فقط در دفتر امار کاربرد دارد در مواردی که شما فرمودید اصلا جای ادرس وجود ندارد

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام استاد گرامی  خسته نباشید ((پ-ت قم))
بخواهش می کنم برای انتخاب واحد پایه دهم کار دانش در سناد و دانا راهنمایی بفرمایید .

 

با سلام خدمت همکار محترم

چون امسال کاردانش کار نمی کنم با قاطعیت نمی توانم پاسخگو باشم از همکارانی که امسال دهم کاردانش داشتند می خواهیم در این زمینه اطلاعات لازم در اختیار این وبلاگ قرار داده تا اطلاع رسانی لازم صورت گیرد

۹۶/۰۶/۲۷
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی