نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

آغاز سالتحصیلی 97-96 مبارکباد

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۰ ق.ظ

۹۶/۰۷/۰۱
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

با سلام

دروس مانده پایه دهم در ترم تابستان چه زمانی باید گذرانده شود؟

در حال حاضر این دانش آموزان در سال تحصیلی جدید در سناد افزوده نمشوند

با عرض سلام و تبریک سال تحصیلی جدید حضور آقای سبحانی
در خصوص استفاده از ویروس کش نود سی و دو و سازگاری آن با ویندوز اکس پی مطلب شما را در آذر 94 خواندم. می خواستم بدانم آیا این آنتی ویروس همچنان روی ویندوز اکس پی جواب می دهد؟ و شما هم از همین آنتی ویروس استفاده می کنید؟
 من خودم از آنتی ویروس  Microsoft Security Essentials  استفاده می کردم و بسیار راضی بودم ولی از زمانی که شرکت مایکروسافت ویندوز اکس پی را ساپورت نکرد، عملکرد این آنتی ویروس گاهی دچار اشکال می شد تا اینکه از چند ماه پیش دیگر آپدیت نمی شود. الان برای نصب آنتی ویروس جدید و پاک کردن آنتی ویروس قبلی باید ویندوز را هم دوباره نصب کنم یا بدون نصب دوباره ویندوز هم این کار عملی است؟
با تشکر صادق از اصفهان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی