نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

نکات کلی در مورد آزمونهای مهر ماه

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۳ ب.ظ

با سلام خدمت همکاران  محترم

 

نکات کلی در مورد آزمونهای مهرماه

-امتحانات مهرماه اختیاری می باشد و هیچ اجباری به شرکت دانش آموزان نمی باشد.

-امتحانات مهرماه ویژه مدارس متوسطه دوم روزانه(ضمن سال) می باشد و دوره پیش دانشگاهی و مدارس بزرگسال و راه دور  و دهم های نظام جدید را شامل نمی شود. وامسال فقط سوم کاردانش و سوم فنی و حرفه ای روزانه را شامل می گردد و در حقیقت آخرین آزمون مهری هست که برگزار می گردد

-بهتر است این آزمون در فاصله زمانی بیست الی سی شهریور که امتحانات شهریور تمام شده است صورت گیرد تا دسترسی به دبیر برای اخذ سوال و تصحیح آن آسان تر شود چون در سال بعدی اکثر همکاران جدید می باشند در دادن سوال و تصحیح اوراق مقاومت می کنند که با این کار این مشکل حل می گردد.

-فقط برای دروس داخلی می باشد(دروس نهایی و دروس مهارتی را شامل نمی شود)

-دانش آموزانی حق شرکت در این آزمون را دارند که در امتحانات شهریور شرکت کرده و نمره قبولی کسب نکرده اند و یا در تابستان انتخاب واحد کرده و غیبت (اعم از موجه یا غیر موجه) کرده است (دانش آموزی که در امتحانات شهریور شرکت کرده ولی یک درسی که انتخاب نکرده این درس را در مهرماه نمی تواند امتحان بدهد)

-امتحان مهرماه ویژه دروس همان پایه است(فردی که سال دوم است فقط دروس پایه دوم را امتحان خواهد داد و دروس اول را نمی تواند امتحان دهد و یا دانش آموز پایه سوم فقط دروس سوم را می تواند امتحان دهد و دروس پایه اول و دوم را نمی تواند امتحان دهد)

-ورود نمرات مهرماه به صورت گروهی صورت نمی گیرد بلکه از منوی ورود نمرات ورود نمرات انفرادی می باشد که در مقابل هر درس گزینه مهرماه وجود دارد.

-برای چاپ ریز نمره جهت ورود نمرات توسط همکار از سیستم دوره تابستان لیست درس مذکور را چاپ کرده و بجای دوره تابستان باخودکار سیاه عبارت مهرماه 96 نوشته شود و در این ریز که شامل کلیه افراد شرکت کننده در شهریور است و احتمالا برخی افراد نمره قبولی کسب کرده اند جلوی آنها خط تیره کشیده و در جلوی افرادی که در امتحانات مهرماه شرکت کرده اند نمره گرفته شده را وارد کنند.

-برای چاپ ریز نمرات کامپیوتری و دفتر امتحانات از همان دوره تابستان چاپ خواهید کرد که شامل نمرات شهریور و مهرماه می باشد .

 -غیبت اعم از موجه یا غیر موجه در امتحانات مهر ماه مفهومی ندارد و فقط برای افرادی که در امتحانات مهرماه شرکت کرده و نمره کسب کرده اند نمره درج می گردد و برای غائبین غیبت درج نمی گردد

 

۹۶/۰۷/۰۴
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

سلام برای دانش آموزان تغییر رشته در دانا چه کلاس و چه رشتاای باید تعریف کرد.چرا لیست نمره نمی دهد
با سلام. لطفا جهت رفع خطای دانش آموزانی که آخرین سال و دوره تحصیلی آنها در این مدرسه نبوده است، که در منوی فارغ التحصیلی جدید قرار دارد توضیح بفرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی