نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ
 چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت: 16:23 توسط:امیرحسین
سلا جناب سبحانی
کلیه همکارانیکه مشکل کد ملی در موقع ارسال به امین دارند راه حلش اینه که ابتدا یه ذخبره بگیرید بعد در تابستان برید تمام دانش آموزانتون را یکجا برای همه تیک بزنید و انتقال بدید بعد برید ارسال به امین را انجام بدید در پایان ذخیره را برگردونید والسلام


با سلام خدمت همکار محترم

نظر همکار محترمان در مورد رفع خطای ارسال اطلاعات را مشاهده می کنید از این بزرگوار صمیمانه تشکر و قدردانی می گردد.

لازم به توضیح است که چند روزی هست که برنامه دانا هنگام ارسال اطلاعات به دانا برای دانش آموزان ضمن سال خطای کد ملی را می گیرد و این باعث شده است که فرآیند ارسال اطلاعات به منطقه یا امین برای همکاران با مشکل مواجه گردد این راه کار همکارمان فعلا تا رسیدن نگارش جدید چاره ساز می باشد ولی همیشه توصیه می کنم طبق نوشته همکار پیش بروید یعنی ابتدا ذخیره گرفته سپس انتقال دانش آموزان و سپس ارسال اطلاعات و سپس بازیابی ذخیره صورت گیرد


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت: 1:55 توسط:محمود
استاد سلام بعد از چند روز با توجه به شاهکارهای سناد ارسال اطلاعات به سامانه امین خطا می دهد ودانش آموزان قبولی ضمن سال و بعضی از دانش آموزان تجدیدی به عنوان دارای کداشتباه خطا می دهد و گزینه مرور چشمی و حذف را پیشنهاد می دهد که این پروسه باعث حذف دانش آموز از سیستم می شود و در ارسال به منطقه نیز همین خطا را می دهد حال چاره چیست باز باید صبر کرد تا سناد رفع اشکال کند یا اینکه ترفندی درداتا برای گذر از این مرحله است خدا یارتان


با سلام خدمت همکار محترم

راه کار ی که در بالا توسط همکارمان ارسال شده است فعلا برای مشکل شما چاره ساز می باشد.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت: 12:14 توسط:بیگدلی زنجان
با عرض سلام وادب
صمیمانه از راهنمایی شما ممنونم مشکلم حل شد (تقریبا یک هفته بود سردر گم مانده بودم واداره منطقه میگفت باید به ذخیره قبل تابستان برگردم وهمه را از اول انجام دهم ولی با راهنمایی شما مشکلم خیلی راحتر حل شد)
فقط یک مشکل من در دریافت لیست ریز نمرات تابستان درس منطق ،تاریخ ،-جامعه را بدون دانش آموز ونمره می آورد،من در ورود نمرات انفرادی چک کردم که دانش آموزان در این درسها هم نام وهم نمره دارند
یک سوال دیگه من درس اقتصاد را در سناد معرفی نکردم برای تابستان والان موقع دریافت دوباره ازسناد این درس نمیاد ومجبور شدم در دانا با گروه 998 معرفی کنم وبقیه درسها با کد6 رقمی سناد است
صمیمانه از راهنماییهای شما سپاسگذارم وآرزوی سربلندی وسلامتی برای شما دارم


با سلام خدمت همکار محترم

از اینکه مشکل  شما حل شده است خوش حالیم فقط در مورد درس اقتصاد هنوز برای من سوال هست که این دروس جز دروس تغییر رشته است یا جز دروس افتاده فرد هست ؟؟؟؟

در مورد لیست دروس تغییر رشته برای اینکه بتوان برای آنها ریز نمره چاپ کرد باید برای دروس مورد گروه غیر حضوری در سیستم معرفی کرد این تصویر و مطلب توسط همکار پر تلاشمان خانم ((م جعفری)) در اختیار وبلاگ قرار گرفته است که از لطف این  بزرگوار کمال تشکر و قدردانی می گردد.

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام و درود حضور استاد گران قدر آقای سبحانی((صادق))
آیا در ریز نمرات دبیر نمره ای مانند 19.60 (درس کارآموزی رشته معماری) صحیح است؟ یا باید گرد شده باشد؟
با تشکر


با سلام خدمت همکار محترم

نمره های بین صفر و بیست قابل قبول هست ولی اینکه برای درس کارآموزی که امتحانی ندارد همکار چطور به این نتیجه رسیده اند که این نمره را بدهند جای سوال هست  همکار می تواند گردش کند


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  با سلام در دانا برای کار دانش هیچ کاری انجام ندهیم . خواهشمندیم راهنمایی بفرمایید .((ک-م -تهران))


سلام استاد ارجمند ((P-T-قم))
برای پایه دهم و یازدهم کار دانش 97-96 غیر از  ثبت نام  در سناد  کاری در دانا انجام ندهیم ؟ سال 97-96 را در دانا باز نکرده ایم .  منتظر راهنمایی شما می باشم .  بانهایت تشکر


با سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما جناب آقای سبحانی از اینکه وقت گرانبهایتان را در اختیار همکاران قرار می دهید صمیمانه سپاسگزارم . من هر روز  مطالب وبلاگ رو مطالعه می کنم و خیلی از  مشکلات و سوالهایمان رفع میشه و برایتان از خدا سلامتی و طول عمر باعزت رو خواستاریم .
برای شروع سال تحصیلی جدید در دانا اطلاعات از سناد وارد سیستم نمی شود و هر روز یه خطای جدید می نویسه ؛ برای این مدرسه هیچ کلاسی تعریف نشده در صورتی که من در سناد کلاس بندی  تمام کلاسها و حتی نام دبیرها رو هم وارد لیست کلاس ها کردم . یا رمز عبور مدرسه در پایگاه سناد صحیح نیست در صورتیکه با همان رمز و نام کاربری هر روز وارد سیستم سناد میشوم و ...  ایراد کار از کجاست که نمی توانم اطلاعات سناد رو وارد دانا کنم ؟ با تشکر((رضا م املش))


با سلام خدمت همکاران محترم

فعلا سازوکار سناد و دانا برای دریافت و شروع سالتحصیلی باهم همخوانی ندارند باید منتظر نگارش جدید یا تغییراتی در سناد باشیم که بتوان سالتحصیلی جدید را شروع کرد

همکاران محترم از اینکه نام شهر خودتان را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام استاد عزیز((محمد شیخ شرفی))

لطفا دقیق  راهنمایی فرمایید که چگونه می شود 12 را با هم  برای بارگذاری در سیستم دانا  عکس را اسکن نمود. باتشکر محمدشیخ شرفی از پیرانشهر


با سلام خدمت همکار محترم
اگر از اسکنر کانن استفاده کنید در هر بار می توانید 12 عکس اسکن نموده و سایز عکسها دیگر نیازی به تغییر ندارد در مورد بقیه اسکنرها چون کار نکرده ام نمی توانم نظر بدهم که آیا آنها نیز همزمان 12 عکس اسکن می کنند یا نه ؟؟؟ ولی روش کار با این اسکنر خیلی آسان و راحت می باشد
۹۶/۰۸/۰۳
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

۰۵ آبان ۹۶ ، ۱۲:۴۲ م.خوزستان-ایذه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
باسلام ووقت بخیر.همانطور که قبلا عرض کردم چون ازوقت قانونی ارسال اطلاعات به منطقه گذشته نمیتوانم وارد دانا شوم!واصلا نمیتوانم ارسال اطلاعات کنم!؟وقتی ارسال به منطقه را میزنم که صفحه ایی باز میشود که باید رمز سناد را وارد کنیم ودانش آموزان را دریافت کرده بعد دوباره که میخواهم ارسال اطلاعات کنم پیام میدهد که خطای کد دانش آموز با کد ملی یکی نیست که باید اصلاح شود..اما صفحه ای باز میشود ودانش آموزان را هرچه چک میکنم چنین خطایی وجود ندارد!با توجه به اینکه کلی کار دارم خواهش میکنم مانند همیشه راهنمایی فرمایید چکار کنم که مشکلم حل شود؟!این هم --** ***************** ************ *** **********

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی