نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

جمعه, ۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۰۴ ب.ظ

باسلام ووقت بخیر.همانطور که قبلا عرض کردم چون ازوقت قانونی ارسال اطلاعات به منطقه گذشته نمیتوانم وارد دانا شوم!واصلا نمیتوانم ارسال اطلاعات کنم!؟وقتی ارسال به منطقه را میزنم که صفحه ایی باز میشود که باید رمز سناد را وارد کنیم ودانش آموزان را دریافت کرده بعد دوباره که میخواهم ارسال اطلاعات کنم پیام میدهد که خطای کد دانش آموز با کد ملی یکی نیست که باید اصلاح شود..اما صفحه ای باز میشود ودانش آموزان را هرچه چک میکنم چنین خطایی وجود ندارد!با توجه به اینکه کلی کار دارم خواهش میکنم مانند همیشه راهنمایی فرمایید چکار کنم که مشکلم حل شود؟((م خوزستان ایذه))


با سلام خدمت همکار محترم

برای رفع این مشکل به مطلبی که در 30 مهر با عنوان چگونگی تمدید مهلت ارسال اطلاعات به منطقه منتشر شده است مراجعه کنید و طبق آن عمل کرده تا بتوانید وارد برنامه شوید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باسلام وعرض ادب((مجید))

بنده معاون اجرایی مدرسه ای می باشم که رشته های  انسانی – حسابداری کاردانش- پیش دانشگاهی انسانی و متفرقه کاردانش درآن دایر است و کلیه امور اجرایی آن به تنهایی بر عهده من می باشد اخیرا نیز سیستم اتوماسیون ارایه شده که ظاهرا بخشنامه و نامه های دریافتی و ارسالی از طریق آن انجام خواهد گرفت به نظر جنابعالی اموری که در این اتوماسیون انجام خواهد گرفت ربطی به معاون اجرایی دارد یا مسئولیت وانجام آن برعهده مدیر می باشد؟


با سلام خدمت همکار محترم
کلا کار معاونت اجرایی در مدارس زیاد می باشد و اتوماسیون نیز بر عهده معاونت اجرایی می باشد ولی مدیر مدرسه می تواند با ایجاد حس همکاری در بین سایر معاونین برخی از وظایف معاونت اجرایی را به عهده سایر معاونین بگذارد و اگر هم نگذارد کار غیر قانونی انجام نداده است در این زمان هر همکاری پست معاونت اجرایی را قبول می کند باید به کارهای زیاد و حساسیتهای این شغل آگاهی داشته و قبول کند

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
نحوه ی نصب برنامه دانا و هلپر متوسطه دوم  چگونه است؟؟((محمد تراب))


با سلام خدمت همکار محترم
در پست بعدی این مطلب منتشر می گردد
۹۶/۰۸/۰۵
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

۰۷ آبان ۹۶ ، ۱۰:۰۵ م.خوزستان-ایذه
باسلام وخسته نباشید...جناب سبحانی گرامی من دقیقا با همان روش مدارس منحله که در  تاریخ 30مهر که فرموده بودید انجام داددم.به هرحال سپاس از راهنمایی سرکار که مشکلاتمان را حل مکنید...با نگارش جدید مشکل حل میشود؟
۰۶ آبان ۹۶ ، ۱۵:۰۶ م:خوزستان-ایذه
باسلام وسپاس از پاسخگویی شما.من امروزبیشتر از هرروز دعاتون کردم (مشکلم عدم ارسال اطلاعات به منطقه بود)چون واقعا مشکلاتمون رو با صبر وحوصله حل میکنید خدا انشالله خود وخانوادتون رو عاقبت به خیرکنه...الان که به روشی که فرمودید دانا رو باز کردم جلوی آخرین تاریخ ارسال اطلاعات به منطقه صفر زده!خواستم ارسال اطلاعات کنم باز همون پیامهای قبلی اومد!؟به نظرتون بذارم تا جواب اداره ثبت برای همون دانش آموز که نام خانواذگیش تغییر کرده بیاد بعد اقدام کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی