نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

نمرات تجدید نظر

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۳ ق.ظ

با سسلام خدمت همکاران محترم

((این موضوع با محوریت امتحانات داخلی و هماهنگ مدارس می باشد))

معمولا بعد از اعلام نتایج امتحانات برخی دانش آموزان نسبت به نمرات اعلام شده برخی دروس اعتراض دارند هر مدرسه می تواند فرم خاصی برای خود طراحی نموده و در آن لیست دانش آموزان و دروس مورد نظر را جمع آوری می کنند بعد از اتمام مهلت داده شده توسط مدرسه برای اعتراض اوراق امتحانی مورد تجدید نظر استخراج شده و در اختیار دبیر مربوطه قرار می گیرد .

اگر فرم خاصی در اختیار ندارید یک فرم پیشنهادی در ادامه جهت دانلود قرار می گیرد این فرم در قالب word می باشد تا همکاران بر حسب سلیقه خود هر تغییری در آن خواستند بدهند جهت دانلود فرم اعتراض روی عکس زیر کلیک نمایند


 تصحیح اول اوراق امتحانی با خودکار قرمز صورت می گیرد و تصحیح دوم با خودکار سبز صورت خواهد گرفت در تصحیح دوم دبیر مربوطه کل ورقه امتحانی را بدون در نظر گرفتن تصحیح اول تصحیح خواهد کرد تصحیح دوم ورقه امتحانی از سه حالت خارج نخواهد بود:

-احتمال دارد نمره هیچ تغییری نکند

-احتمال دارد نمره نسبت به حالت اول افزایش داشته باشد

-احتمال دارد نمره نسبت به حالت اول کاهش داشته باشد

اگر تغییری در نمره وجود داشته باشد در ریز نمره روی نمره قبلی خط کشیده و در کنارش نمره جدید با خودکار سبز نوشته خواهد شد و در قسمت ملاحضات مقابل این تغییر تاریخ زده و امضا می گردد و اگر تغییری در نمره وجود نداشته باشد هیچ تغییری در ریز نمره صورت نخواهد داد و این نمره جدید جایگزین نمره قبلی در برنامه های دانش آموزی خواهد شد (تصویر زیر را جدی نگیرید من خودم جهت قرار دادن در وبلاگ عدد را نوشته ام)

 

 

یک نکته: اعتراض نسبت به نمرات مستمر و دروس عملی و شفاهی وارد نمی باشد و اگر واقعا حق دانش آموزی تضییع شده باشد ریز نمره جدید به همکار داده می شود تا نمرات درست درج نمایند

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 همکاران محترم جهت داشتن نسخه پی دی اف و گرفتن پرینت از مطالب بالا روی عکس زیر کلیک کنید

 

 

۹۷/۰۴/۰۵
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

۱۸ تیر ۹۷ ، ۱۰:۴۸ محمد از مشهد
با سلام.از زحمات شما تشکر می کنم. لطفا لینک کانالها و گروه ها را در سروش نیز قرار هید چون تلگرام ما در کامپیوتر جواب نمی دهد ولی سروش جواب می دهد.این مشکل خیلی از همکاران نیز است.باز هم تشکر.
با عرض سلام و احترام خدمت استاد گران قدر آقای سبحانی
در متوسطه اول دانش آموز هشتمی داریم که شرایط تک ماده در خرداد را دارد. (معدل کل: 16.26، درس مطالعات اجتماعی 2، نمره 4 و نمره سالانه در هیچیک از مواد درسی کمتر از 30 نمی باشد و با رضایت کتبی اولیا)
حال برای اعمال در سیستم مدارس متوسطه اول، گزینه مشاهده و اصلاح مشخصات دانش آموز، تب آخر "مجوز تبصره خرداد" سال 97-96 و کد درس 23612 مطالعات اجتماعی2 را انتخاب و تایید می کنم. ولی همچنان در کارنامه تجدید می زند. چه کار دیگری باید انجام دهم؟
با تشکر از اصفهان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی