نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۸ ق.ظ

سلام اقای سبحانی من یک مسکل دارم لطفا منو خیلی سریع راهنمایی کنید چون از هر کسی پرسیدم جواب نگرفتم من قبل از ارسال اطلاعات دانش اموزان دهم و یازدهم به امین دو دانش اموز را انتقال دادم یعنی رمز انتقال دادم والان هر چقدر دانش اموزان مورد نظر را فعال میکنم و به به امین ارسال میکنم در امین تو اطلاعات مدرسه جلوی دانس اموز مورد نظر انتقال رفته مینویسه در صورتیکه این دو نفر تا اخر سال دهم در مدرسه مابودن چه کنم ممنون ((فاطمه ابراهیم خانی))


با سلام خدمت همکار محترم

در سامانه امین از عملیات متوسطه دوم از گزینه عملیات اصلی گزینه وضعیت مدرسه را نگاه کنید باید تیک نهایی اداره و مدرسه وجود نداشته باشد اگر تیک نهایی اداره خورده است با امتحانات اداره تماس گرفته تا تیک را بردارند سپس خودتان تیک نهایی مدرسه را برداشته و ذخیره را بزنید بطوریکه تیک مدرسه نیز وجود نداشته باشد در این قسمت نباید هیچ تیکی وجود داشته باشد سپس از منوی عملیات اصلی از گزینه مشاهده اطلاعات دانش آموزی این دو فرد را پیدا کرده و حذف نمایید سپس اقدام به ارسال و دریافت اطلاعات از دانا نمایید
۹۷/۰۵/۱۷
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی