نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

ابراز همدردی همکاران

چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۴:۲۷ ب.ظ
  چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت: 10:29 توسط:سعیدی-خوزستان
با سلام و عرض تسلیت امیدوارم آخرین غمتون باشه واز خداوند می خواهیم که به شما و پدر ومادر آن مرحوم صبر وتحمل بدهدداغ جوان خیلی سخت است خداوند خودش کمک کند
وهمچنین دعای ما بدرقه آخرت آن جوان می باشد روحش شاد و خداوند بیامرزدش


  چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت: 8:44 توسط:محمد
بانهایت تاسف بنده حقیر این مصیبت را به شما تسلیت عرض میکنم. ان الله مع الصابرین -معاون میبد


 سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت: 10:13 توسط:محمد رضایی
با عرض سلام و تشکر از زحمات جنابعالی
تسلیت بنده را در غم از دست دادن عزیزتان پذیرا باشید.

محمد رضایی مرند


 سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت: 9:1 توسط:عبدالعلی قنبری
با سلام
همکاران محترم جناب آقای استاد سبحانی مصیبت وارده به شما و خانواده محترم را تسیلت عرض نموده امیدوارم خداوند روح شان شاد را و به شما و خانواده محترم صبر عنایت فرماید


 سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت: 8:11 توسط:lمحمد از دیر
سلام خدمت جناب سبحانی عزیز .تسلیت عرض میکنم خداوند به شما صبر عطا کند


 دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت: 23:25 توسط:حیدری
استاد گرامی جناب آقای سبحانی و خانواده محترم کیخالی
درگذشت جانسوز جوان عزیز (کیخالی) ما و همکاران اجرایی را در غم و اندوه فرو برد.
از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای شما و بازماندگان آن مرحوم صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم. روحش شاد و یادش گرامی باد.((حیدری / شبستر )


 دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت: 18:6 توسط:صالحی
از شنیدن خبر فوت بسیار متاثر شدم بنده این واقعه دردناک رو خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض می کنم،از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت دارم ما را هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید.


سلام .
بدینوسیله مراتب عرض تسلیت خویش را خدمت همکار عزیزجناب آقای نادر سبحانی ابراز و آرزوی صبر و رضایت به مشیت خدای سبحان را دارم و مغفرت و امرزش الهی را برای مرحوم از خداوند بزرگ خواهانم((  Y. Rahmani    از پیرانشهر))


بیراهه دور می‌زند بی تو دلم
لبخند به زور می‌زند بی تو دلم

هر وقت که دیر می‌کنی مثل سه تار
در مایه شور می‌زند بی تو دلم

احسان افشاری((فرزاد))


جناب آقای سبحانی با سلام  مراتب تسلیت مرا بپذیرید  خداوند ایشان را مورد رحمت خاصش قرار دهد. خدا به شما و خانواده محترمشان صبر عنایت فرماید((فتاحی از مازندران-محمودآباد))


با سلام درگذشت جوان ناکام رابه شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض میکنم وبرای بازماندگان ان آرزوی صبر از خداوند متعال رادارم روحش شاد((هاشمی-ترکمنچای))


با سلام خدمت همکاران محترم

پیامهای تسلیت شما بزرگواران مایه تسلی خاطر بازماندگان این مرحوم می باشد برای همه شما عزیزان آرزوی صحت و سلامتی و تندرستی دارم

۹۷/۰۷/۱۱
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی