نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ق.ظ
 پنجشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت: 8:41 توسط:مهدی نصرتی پور - سنجش میبد
سلام وقتتون بخیر باشه
نصرتی هستم کارشناس سنجش شهرستان میبد.
من دانشجوی دبیری کامپیوتر بودم و امسال اومدم در واحد امتحانات اداره.
بنا بر حرفه ایی که تو زمینه طراحی سایت دارم ، یک سایتی طراحی کردم که بتونه تمام نیاز های معاونین و مدیران مدارس رو در سیستم های دانش اموزی تا حدودی رفع کنه.د و سعی کردم تمام مشکلاتی که معاونین مدارس این مدت داشتند و برای خودم هم بوجود اومده رو اونجا برطرف کنم تا کار راحت تر انجام بگیره
از دو بخش تشکیل شده .
بخش آموزش ، که در دسته بندی های مختلف سیستم ها در مقاطع مختلف قرار گرفته
و بخش دوم پرسش و پاسخ، که فکر میکنم مفید تر هم هست ، همکاران و معاونین میتونن سوالات و اشکالاتی که براشون پیش میاد رو در قسمت ثبت سوال سایت بنویسیند. اگر نیاز به اضافه کردن عکس یا فایل یا کد خطا دارند امکان پذیر است ، و سوال خود را ارسال کنند.
این سوال در صفحه اول سایت در بخش سوالات قرار میگیره.
و همکاران دیگه می تونند اون فرد رو راهنمایی کنند و به ایشون جواب بدند.. یعنی هر سوال یک صفحه اختصاصی داره که میتونه جواب های مختلفی زیر اون قرار بگیره.
و از همه مهم تر اینکه دیگران میتونن به پاسخ های درست رای بدهند. و اون فرد سوال کننده هم میتونه بهترین پاسخ را انتخاب کنند.
به این ترتیب دیگه سوالات مطرح شده در سایت ، به دو دسته حل شده و حل نشده تقسیم میشه .
سوالات مربوط به هر حوزه در بخش خودش مطرح میشه ، و دسته بندی های خوبی داره.
از طرف دیگر یک نفر که سوالی دارد و در بخش ایجاد سوال ، میخواهد عنوان سوال را وارد کند، مثلا سوال در مورد خطای 25 را وارد کند، خود سیستم اتوماتیک به او سوال هایی که قبلا در مورد خطای 25 پرسیده شده را برای اون نمایش میدهد. تا ان فرد به ان سوالها رجوع کند و از طرح سوال های تکراری جلوگیری شود.

هنوز چند روزی هست سایت رو درست کردم و برای محتوا از مطالب وبلاگ شما ( با ذکر منبع البته) استفاده کردم.
خواهش مندم قدم رنجه فرموده و از سایت بازدید کنید و نکته نظرات خودتون رو بیان کنید. و میخاستم که اگر امکان دارد ، برای شما هم اکانت مدیریت درست کنم اونجا، و از کاربرهاتون دعوت کنید که برای طرح سوال و نظرهای پرسشی ، از اون بخش سایت ما استفاده کنند و شما انجا به آنها پاسخ بدید، تا هم سوالات ارشیو بندی مناسبی داشته باشد و هم از سوال های تکراری

 

با سلام خدمت همکار محترم

از لطف و محبتی که نسبت به رفع مشکلات معاونین اجرایی دارید کمال تشکر و قدردانی را داریم و وجود چنین همکاران و سایتها و وبلاگها و کانالها و گروههای تلگرامی در این این حیطه احساس می شود کاش شما آدرس سایت را هم ذکر می کردید تا اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت گیرد منتظر ارسال آدرس شما هستیم  در ضمن با رعایت امانت داری انتشار مطالب وبلاگ و انتشار آنها در سایت خودتان با ذکر منبع کاملا اختیار دارید و کلیه همکاران با ذکر منبع می توانند مطالب را منتشر نمایند

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای سبحانی ؛ لطفا در مورد روند  تطبیق دروس راهنمایی کنین من دانش آموز تغییر رشته ای از نظری به کاردانش دارم که درس عربی ۱ و زبان ۱ جز دروس باقیمانده می زنه تشکر از اطلاعات مفید شما((غلامی -بندر عباس))

 

با سلام خدمت همکار محترم

کار تطبیق قرار است به صورت اتوماتیک وار توسط سیستم صورت گیرد در نگارش اخیر برخی همکاران اعلام می کنند با انجام دریافت دروس و رشته از سناد و دانا کار تطبیق صورت می گیرد و برخی همکاران اعلام می کنند که این مورد صورت نگرفته است شما هم دریافت دروس و رشته از دانا  و سناد را انجام دهید و کارنامه کلی را بررسی کنید اگر صورت گرفته مشکل شما حل شده است و اگر صورت نگرفته است منتظر نگارشهای بعدی باشید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

۹۷/۰۹/۲۹
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی