نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۰۵:۲۸ ب.ظ
 جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت: 20:15 توسط:صمد ناموری
سلام.استاد مشکل حل شد.خیلی خیلی ممنونم.ان شاالله جبران کنیم


با سلام خدمت همکار محترم

از اینکه مثمر ثمر واقع گشته ایم خدا را شاکریم و از اینکه به اهداف وبلاگ که کمک به همکاران می باشد نزدیک شده ایم خوشحالیم هدف این وبلاگ چیزی جز رفع مشکلات همکاران نمی باشد

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام .((یوسف فهیمی-تهران))
معاون اجرایی مدرسه ای بودم که منحل شد. من دانای قدیمی رو پاک نکردم. چطور می تونم بدون پاک کردن دانای قبلی،‌ دانای مدرسه جدید رو راه اندازی کنم؟ ممنون از راهنمایی های شما


با سلام خدمت همکار محترم
در یک کامپیوتر در دانا به هر تعداد کد مدرسه می توانید داشته باشید کافیه هلپر را اجرا کنید و کد مدرسه جدید را بزنید و برای این کد پایگاه را مثل کد قبلی ایجاد نمایید
همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ممکنه لینک کانال معاونین اجرایی متوسطه یا کاردانشو بذارین .. تشکر ((کیا))

لطفا لینک گروه رو برام بفرستین خیلی ضروریه بازم دارم((نوری))


با سلام خدمت همکاران محترم
گروههای تلگرامی که لینکشان را برایم ارسال کرده اند در وبلاگ در سمت چپ در منوی پیوندها قرار داده شده اند می توانید به گروه مورد نظر خود از طریق این لینکها بپیوندید
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
باسلام دانش آموزپایه دهم کاردانش درضمن سال 96-95درکلیه دروس غیبت غبرموجه خورده اکنون کارنامه ناتمام اعلام می شود برای ارسال به امین جهت گرفتن دفترامتحانات مشکلی نداردلطفاراهنمایی فرمائید باتشکر((مختار صبوری))


با سلام خدمت همکار محترم
کارنامه این فرد بررسی کنید که کلیه نمرات مستمر و کتبی اول و دوم حتی درس انضباط بدون نمره نباشد و غیبت غیر موجه خورده باشد و در دروس پودمانی نیز برای نمره شایستگی غیبت غیر موجه خورده باشد این موارد را بررسی کنید
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت: 7:56 توسط:مرتضی سرور - نوشهر
سلام آقای سبحانی
من در سناد برای یک دانش آموز ثبت تغییر رشته زدم (کاردانش)
تغییر رشته دهم به یازدهم در هنرستان خودمان
اداره هم تایید کرد، من هم در رشته جدید ثبت نام و کلاس بندی کردم (در سناد)
اما در دانا که گرفتن مجوزهای تغییر رشته رو می زنم پیغام زیر نشون داده میشه
"هیچ درخواست تغییر رشته ای برای دانش آموزان مدرسه مورد نظر ثبت نشده"
نگارش دانا هم 23.1 هست
به نظر شما چه راه حل دیگه ای برای اصلاح رشته این دانش آموز در دانا وجود داره؟
از نگارش 16/2 میشه استفاده کرد؟
خیلی ممنون


با سلام خدمت همکار محترم
برای دریافت کلیه مراحل ثبت نام و انتخاب واحد دانش آموزان تغییر رشته در سناد برای هر دوره ای ثبت نام کرده اید در دانا باید همان دوره باز باشد تا قابل دریافت باشد اگر برای تابستان ثبت نام انجام داده اید دانا را در تابستان قرار دهید و مراحل را طبق مطلبی که با عنوان تغییر رشته در وبلاگ منتشر کرده ام انجام دهید
همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم
۹۷/۱۰/۱۵
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

سلام خدمت استاد گرامی
چند دانش آموز برای سال 95-96 دارم که نمره مستمر دارند (اما در پایانی دوم همگی غایب غیر موجه هستند) . وضعیتشون هم د دانا ترک تحصیل هست . حالا وقتی در وضعیت ترک تحصیل به سامانه امین ارسال میکنم برای این دانش آموزان کارنامه رو ناقص میزنه اما وقتی در دانا تغییر وضعیت میدم و دانش آموزان ترک تحصیل به فعال تغییر میدم به سامانه امین ارسال میکنم کارنامه ناقص نمیزنه (مشکل حل میشه) .
حالا به نظر شما راه حل من درسته یا اینکه نباید اینکار بکنم ؟

در ضمن وقتی برای تابستان 95-96 ارسال میکنم برای دانش آموز ترک تحصیل هیج خطایی نمیده
واقعا چند روز درگیرشم اگه اطلاعات تکمیلی خواستین به ایمیلم لطفا پیام بدین ممنون میشم مشکل من (فکر کنم مشکل اکثریت هم باشه ) رفع کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی