نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

با سلام خدمت همکاران محترم

سومین اطلاعیه از بابت فعالیتهای این روزهای کاری همکاران اجرایی در مدارس

-در امین مدارس فنی  امکان دریافت سوابق دوره تابستان 96-95 و تابستان  97-96  فراهم شده است و مدارس بدون هیچ مشکلی می توانند اطلاعات این دوره را انجام دهند.

-همکاران مدارس فنی اگر در سالتحصیلی 96-95 و 97-96 دوره های ضمن سال و تابستان  دانش آموزی تغییر رشته ای داشته اند قبل از انجام عملیات محاسبه کارنامه و وضعیت مدرسه دریافت دانش آموزان تغییر رشته را انجام دهند.

-در مدارس فنی اگر امکان دریافت اطلاعات تغییر رشته در دوره تابستان نبود در دوره ضمن سال دوره مورد نظر این کار را انجام دهند.

-قبل از ارسال اطلاعات فارغ التحصیلان به سامانه امین از افرادی که با تبصره فارغ التحصیل شده اند اطمینان حاصل کنید که راضی به استفاده از تبصره هستند چون بعد از ارسال روند کار یکمی پیچیده خواهد شد .

-دوره تابستان مدارس فنی شروع شده است و همکاران می توانند کارهای خود را انجام دهند .

-اگر برای شهریور قصد انجام برخی کارها را دارید و می خواهید انتخاب واحد دانش آموزان تا شروع دوره تابستان نظری و کاردانش در سناد انجام دهید به هیچ وجه بدون حضور و اطلاع دانش آموز هیچ کاری انجام ندهید


۹۸/۰۴/۱۵
نادر سبحانی

نظرات  (۴)

سلام.
برای مشکل ارسال دانش‌آموزان از متوسطه دوم به امین در حالی که دو دانش‌آموز بعد از ارسال اعلام کردند نمی‌خواهند از تک‌ماده استفاده کنند، سؤالاتی رو مطرح کرده بودم که امروز نتیجه این شد که اداره تیک تأیید اولیه  در خود امین (و نه متوسطه دوم) را برداشت و گفت که باید از قسمت مشاهده اطلاعات برای آن دو دانش‌آموز خروج از فارغ التحصیلی را بزنم. در حالی که در شرایط عادی باید در متوسطه دوم این کار انجام می‌شد امام عنوان کردند که در خود امین هم می‌شود این کار را کرد. گفتم که اینجا هم اعلام بکنم شاید به کار بعضی از دوستان هم آمد. متشکر.
عذرخواهی می‌کنم، پیرو دو سؤال قبلی، دوباره از دانا دریافت کردم و کارنامه‌ی کلی را محاسبه کردم ولی همچنان وضعیت آن دو دانش آموز فارغ‌التحصیل است و گزینه‌ی خروج از فارغ‌التحصیلی برایشان فعال نیست. البته اداره فقط تیک تایید اولیه‌ی متوسطه‌ی دوم را برداشت و تیک تایید اولیه‌ی امین همچنان زده شده است. اگر آن تیک را نیز بردارند امکان خارج کردن این دو دانش‌آموز هست؟ اگر کلاً دو دانش‌اموز را با زدن گزینه‌ی حذف در مشاهده‌ی اطلاعات دانش‌آموزی در متوسطه‌ی دوم حذف کنم چه؟
برای سؤالات متعدد عذرخواهی می‌کنم، واقعاً شرایط بغرنج شده است.
جناب سبحانی در رابطه با فارغ التحصیلی و خارج کردن دو دانش آموز بعد از تایید اولیه‌ی منطقه سؤالی ارسال کرده بودم، ممنون می‌شوم اگر پاسخ بدهید.
سلام جناب اقای سبحانی اگر بخشنامه جدید برای تبصره ها اومده لطفا برام بفرستید ممنونتون میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی