نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

۱۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۴ ثبت شده است

 

با سلام خدمت همکاران محترم

این مطلب صرفا یک مطلب پیشنهادی می باشد

با توجه به شروع سالتحصیلی و آماده نبودن سیدا شاید نیاز به تهیه کاربرگ دبیر جهت شروع سالتحصیلی باشید من یک کاربرگ دبیر در قالب ورد آماده کرده و از این استفاده می کنم و کلا برای طول سالتحصیلی از این فرم استفاده می نمایم در صورت تمایل به استفاده از این کاربرگ شما نیز می توانید آن را دانلود و برخی قسمتهای آن را به دلخواه تغییر داده و استفاده نمایید جهت دانلود کاربرگ دبیر روی تصویر زیر کلیک کنید

 

۰ نظر ۲۹ شهریور ۰۴ ، ۲۲:۱۷
نادر سبحانی

سلام وعرض ارادت دونفر پایه یازدهم ضمن سال رفته داریم ( بعدازنوبت اول رفتند )ارسال به امین زدم و در امین دریافت کردم حالا کارنامه سال رو می نویسه کامل نوبت اول ومحاسبه  کارنامه کلی رو بررسی نشده نشان میدهد . لطف کنید برای حل مشکل راهنمایی بفرمایید ممنونم.(ستایش از همدان چهارشنبه )

 

با سلام خدمت همکار محترم

اگر برای این فرد طبق روال نقل و انتقالات استفاده شده است یعنی مدرسه مقصد درخواست انتقال و شما تایید کرده اید در عملیات متوسطه دوم از عملیات اصلی از گزینه عملیات سیدا گزینه دریافت ضمن سال رفته از سیدا را اجرا کنید و در صفحه آمده کد دانش آموزی را نوشته و به روز آوری و دریافت از اطلاعات را اجرا کنید تا وضعیت این دانش آموز به ضمن سال رفته تغییر پیدا کند حالا در منوی مشاهده اطلاعات دانش آموزی این فرد در ستون وضعیت باید ضمن سال رفته باشد حالا محاسبه وضعیت مدرسه و کارنامه کلی را اجرا کنید تا مشکل تان حل شود حالا اگر از این طریق وضعیت به ضمن سال رفته تغییر پیدا نکرد با مسئول سنجش منطقه تماس گرفته تا این فرد را به ضمن سال رفته تغییر دهد و حالا محاسبه ها را انجام دهید دقت کنید اگر چنین دانش اموزی داشتید بعد از اتمام کار از منوی بستن اطلاعات دانش آموزی این فرد را بسته کنید تا در دریافتهای بعدی مجبور به دوباره کاری نشوید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام و عرض ارادت ببخشید دوباره مزاحم شدم(محبوب نوبخت)
من ی کاری انجام دادم نمیدونم بعدا مشکل پیش میاد یا نه .
دروس تابستان رو حواسم نبود همه رو حضوری تعریف کرده بودم. انتخاب واحد ها رو هم انجام داده بودم. بعد متوجه شدم باید غیر حضوری می بود. اومدم همه درس ها رو به اسم خودم زدم وارد نمرات پودمانی شدم برای تک تک دانش آموزان غیر از ورود نمرات نوع رو غیرحضوری کردم و دوباره زدم به اسم دبیران. برای دروس غیر پودمانی هم از ورود نمرات انفرادی می شد انجام داد.
حالا درس ها حضوری تعریف شدند ولی از اون دو مسیر تمام دروس رو برای تمام دانش آموزان غیرحضوری کردم.
به نظرتون مشکلی پیش میاد ؟درضمن تعداد دانش آموزان و درس ها زیاده

 

با سلام خدمت همکار محترم

شما ارسال به عملیات متوسطه دوم کنید اگر محاسبه ها صورت و تیکها زده شد و مشکلی پیش نیامد یعنی کارتان درست هست

۲ نظر ۲۹ شهریور ۰۴ ، ۱۰:۴۴
نادر سبحانی

 

با سلام خدمت کلیه همکاران محترم

 

همکاران محترم رک و راست حرف می زنم تا بعدا کدورتی پیش نیاید

 

ما فقط و فقط بجای شما مدارک اصل تهیه می کنیم و تحویل تان می دهیم همین و بس

 

ضمانت ما بر اصل بودن و فتوشاپی نبودن و تقلبی نبودن مدارک اعتبارمان می باشد

 

 

 

یک نکته قبل از هر بحثی:برخی همکاران بر تایید شدن و نشدن این مدارک در سامانه سوالاتی دارند تا جایی که در طول چهار سال قبلی و اینکه چند ماه پیش برای تازه استخدام های ماده 28 بارگزاری شد رد مدارک نداشتیم اینکه مدارک شما به کدام ارزیاب برسد الله اعلم از اداره هم سوال شد گفتند مدرکی اصل به نام همکار صادر شده است دلیلی بر رد شدنش نداریم

 

پس تضمینی برای تایید شدنش نداریم چون ارزیاب نیستم

 

همکاران محترم تا چند وقت دیگر مرحله دوم بارگزاری مدارک رتبه بندی شروع خواهد شد (البته اینجا ایران هست و روی هر چیزی نمی توان حساب باز کرد)

و همانطور که می دانید هر رتبه ای که بگیرید تا 4 سال فرصت بارگزاری مجدد نخواهید داشت

اگر دانشجو معلم هستید

اگر تازه استخدام ماده 28 هستید

برایتان از واجب واجبات می باشد

و اگر رتبه بندی شده اید و رتبه 5 نیستید باید برای آیتم هایی که کسر امتیاز دارید از حالا مدرک جمع آوری کنید

همکاران محترم در گام اول سعی کنید خودتان اقدام به تهیه مدارک لازم کنید تا متحمل هزینه اضافی نشوید

اگر نمی توانید از دوستان و آشنایان و همکاران صمیمی که می توانند اینکار را برای شما انجام بدهند کمک بگیرید

و اگر می خواهید اینکار را به ما بسپارید ابتدا از سایر همکارانی که در این زمینه فعالیت دارند یا سایتها یا کانال ها و گروهها بررسی های لازم را انجام بدهید اگر به این نتیجه رسیدید که ما می توانیم برایتان کاری انجام بدهیم آن وقت برای ما سفارش بدهید

پس ما مرحله آخر انتخابتان هستیم

برای اینکه چه مدارکی برای شما لازم هست ابتدا به کارنامه رتبه بندی خود رفته و در قسمتی که رتبه شما مشخص هست در آیتم هایی که کسر امیتاز دارید کنار امتیاز دایره آبی رنگی می باشد روی آن کلیک تا جزییات و امتیازات مشاهده شود برای قسمتهایی که کسر امتیاز دارید باید مدارک مربوطه را آماده کنید در عکس زیر مثلا برای مسابقات و شوراها و یادگیری مستمر کسر امتیاز داریم و باید مدارک مربوطه را آماده کنیم

حالا که مشخص شد چه مدارکی لازم دارید در مرحله آخر انتخابتان اگر ما قرار هست کاری کنیم سفارش خواهید داد

پک کامل ما که استقبال بی نظیری از این مجموعه شد شامل 38 گواهی نامه می باشد

جزییات پک کامل

-دانش افزایی 7 مورد

-مسابقات کشوری 8 مورد

-مهارتی 8 مورد

-وبینار 2 مورد

-کارگاه آموزشی 4 مورد

-اقدام پژوهی -درس پژوهی-روایت پژوهی از هر کدام 3 مورد جمعا 9 مورد

 

که جمعا 38 گواهی می باشد که با کلی تخیف با 2500000 تومان در اختیارتان قرار می گیرد

 

شما می توانید فقط قسمتی که کسر دارید را سفارش دهید ولی توصیه من به همکارانی که اقدام پژوهی و مسابقات کسر دارند کل پک را سفارش دهند چون این دو مورد با تخفیف 1500000 تومان خواهد بود که سفارش کل پک مقرون به صرفه خواهد بود

برای پرداخت هزینه هم هیچ عجله ای نداریم و مثل سایر کانال ها و گروهها وسایتها در اول هزینه را نمی گیریم ابتدا مشخصات خودتان را برای ما ارسال خواهید کرد ما بجای شما در سایت ثبت نام و هزینه دوره ها را پرداخت و بجای شما امتحان خواهیم داد سپس مدارک را به شما ارسال خواهیم کرد بعد از مطمئن شدن از اصل مدارک هزینه را پرداخت خواهید کرد و برای پرداخت هم عجله ای نداریم می توانید پرداخت را بعد از واریز حقوق ها برای من پرداخت کنید

همکاران محترم خواهشمند است این مورد را به همکاران خودتان اطلاع رسانی کنید تا کسی از مزایای این طرح بی نصیب نماند

به زودی مدارس آغاز به فعالیت خواهند کرد و همکاران در مدارس حضور خواهند داشت بهترین فرصت برای به اشتراک گذاشتن و آگاه سازی همکاران می باشد زنجیره عظیم اطلاع رسانی به راه انداخته تا انشالله همه به بالاترین رتبه رسیده و از مزایایش به شادی و خوشی استفاده کنند

 

راستی همکاران محترم همه مطالب را مجددا بخوانید و بعدا برای ما سفارش بدهید

اینکه مدارکتان اصل هست

مدارکتان دارای بارکد اصالت سنجی هست

تضمینی برای تایید شدنش نداریم چون ارزیاب نیستم

وعده توخالی برای چند هزار پول نمی دهیم و اعتبار 30 ساله مان را بخاطر پول بر باد نمی دهیم

دوستدارتان هستم و برایتان آرزوی سلامتی و سعادت دارم

راستی اگر همه اینها را دیدی و مطالعه کردی و به جمع بندی رسیدی که من برای شما کار کنم برای ثبت سفارش در تلگرام به آی من این مطالب بفرست

آی من در تلگرام nader738@

 

این موارد برای من ارسال شود


نام و نام خانوادگی
نام پدر
کد ملی
کدپرسنلی
شماره موبایل
استان محل خدمت
منطقه محل خدمت
عکس 4*3

۰ نظر ۲۲ شهریور ۰۴ ، ۲۲:۰۳
نادر سبحانی

با سلام خدمت همکاران محترم

اصلاح سفارش کتاب درسی برای چه دانش آموزانی صورت می گیرد؟؟

اصلاح سفارش کتاب درسی برای دانش آموزان زیر صورت می گیرد

-در مقطع ابتدایی و متوسطه اول برای دانش آموزانی که سفارش کتاب مقطع بالا داده شده است و حالا آنها مردود هستند و باید سفارش کتاب پایه قبلی صورت بگیرد

و این زمانی قابل اجرا خواهد بود که دانش آموز در سالتحصیلی قبلی در پایه قبلی یا رشته جدید ثبت نام و کلاس بندی شده باشد و اطلاعات در سامانه فروش کتاب بروز رسانی شده باشد

-برای دانش آموزان تغییر رشته که سفارش کتاب رشته قبلی داده شده است و حالا باید سفارش کتاب رشته و پایه جدید داده شود

امکان اصلاح سفارش کتاب از سامانه سفارش مدرسه امکان پذیر نمی باشد و باید از طریق ورود انفرادی با کد ملی و سریال شناسنامه ثبت شده در سیدا وارد سامانه شد و اصلاح سفارش داد

یک نکته:به یاد داشته باشید که اصلاح سفارش فقط یکبار قابل انجام می باشد

در هنگام اصلاح سفارش چند حالت بوجود خواهد آمد

-حالت اول :قیمت کتابهای حالت قبلی و فعلی یکی باشد

-حالت دوم:قیمت کتابهای قبلی کمتر از حالت جدید باشد

حالت سوم:قیمت کتابهای قبلی بیشتر از حالت جدید باشد

در حالت اول اصلاح سفارش به راحتی صورت می پذیرد

در حالت دوم مابه التقاوت کتابها باید واریز شود

در حالت سوم دو حالت دارید یا اینکه شماره شبا والدین را وارد سامانه کنید تا ما به التفاوت قیمت به حساب والدین واریز گردد یا اینکه گزینه تمایلی به ثبت شماره شبا ندارم را انتخاب کنید تا آن هزینه به حساب دولت برود

۰ نظر ۲۲ شهریور ۰۴ ، ۲۰:۴۲
نادر سبحانی

با درود خدمت شما همکار گرامی(بهمن)
من معاون اجرایی هنرستان هستم
پس از انتخاب واحد نوبت تابستان متوجه شدم که همه‌ی دروس به صورت حضوری ثبت شده‌اند، با توجه به وقت گیر بودن انتخاب واحد مجدد، آیا راهی برای ویرایش گروه‌های درسی و تبدیل آنها به غیرحضوری وجود دارد ؟ممنون میشم اگه جواب بدهید

 

با سلام خدمت همکار محترم

متاسفانه برای این موارد سیدا تغییر گروه را در نظر نگرفته است و شما باید دانش آموزان را از کلاس بندی خارج کنید تا انتخاب واحدشان حذف گردد با خروج از کلاس بندی نمرات هم حذف خواهد شد حالا درس و گروههای قبلی باید حذف و دروس جدید به صورت تک به تک غیر حضوری ایجاد گردد و سپس انتخاب واحد شود سعی اینکار سریع تر صورت گیرد تا با بسته شدن ورود نمرات مواجه نشوید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام و خدا  قوت خدمت همکار عزیز(محبوب نوبخت)
برای دانش آموزانی که در دوره تابستان درسی رو غیبت داشته اند درس را برایش حذف کنیم یا غایب بزنیم . در شرایط زیر لطفا پاسخ بدهید .
1. دانش آموز انتخاب واحد دارد چند درس را امتحان داده چند درس را غایب بوده .
2.دانش آموز انتخاب واحد دارد همه دروس را غایب بوده.

 

با سلام خدمت همکار محترم

اگر دروس نهایی هستند هیچ کاری نداشته باشید اگر داخلی هستند با اطلاع و هماهنگی دانش آموز حذف و در صورت حذف اگر درس دیگری نداشته باشد ثبت نامش هم با کمک مسئول سنجش حذف گردد تا در سابقه و کاهش معدل کل تاثیری نداشته باشد

۰ نظر ۲۲ شهریور ۰۴ ، ۲۰:۳۲
نادر سبحانی

با سلام خدمت کلیه همکاران محترم

هر آغازی یک پایانی دارد و 31 شهریور ماه آخرین روز خدمت رسمی اینجانب در آموزش و پرورش می باشد بیش از 10 سال با راه اندازی وبلاگ سعی داشته ام هر چه در توان دارم در اختیار همکاران قرار دهم ادامه دادن یا ندادن این راه برایم مشخص نبود اینکه بعد از بازنشستگی ایا توان اداره این وبلاگ را خواهم داشت یا نه؟؟در این یک سال آخر سعی داشتم مطالب کمتری منتشر کنم و یا اینکه به سوالات پاسخ ندهم تا اینکه بتوانم به وضع پیش رو عادت کنم مهر و محبت همکاران با اینکه خدماتم خیلی خیلی کم شده بود به هیچ وجه کم که نشد بلکه به طرق مختلف پیگیر کم کاری بنده بودند در این روزهای آخر هم یک صحبت معمولی با یک همکار که خواست برایش مدارک رتبه بندی درست کنم جرقه ای زد که خودم هم باورم نمی شد یک تبلیغ ساده در کمتر از دو هفته تعداد سفارش همکاران از کل کشور بی سابقه بود این کار باعث شد که اصلا فرصت هیچ کار دیگری نداشته باشم ولی حالا به یک نتیجه گیری که رسیده ام این هست تعطیلی وبلاگ محال هست و باید ادامه بدهم پس با تمام وجود تا جایی که توان نوشتن داشته باشم در خدمت شما بزرگواران خواهم بود

در کنار وبلاگ قصد راه اندازی کانال تلگرامی هم دارم که نمی دانم چقدر در این مورد موفق خواهم بود یا نه ؟؟؟؟هنوز تصمیم در این مورد قطعی نیست

از این پس سوالاتتان بی پاسخ نخواهد ماند و در کنار این برای رتبه بندی همکاران تلاش خود را خواهم کرد

۰ نظر ۲۰ شهریور ۰۴ ، ۱۷:۰۹
نادر سبحانی

سلام استاد  خسته نباشید(محمود-کوهدشت لرستان)
دانش آموز متوسطه دوم میتونه در نوبت تابستان در مدرسه بجز مدرسه خود انتخاب واحد کند ممنون  از راهنمایی شما

 

 

با سلام خدمت همکار محترم

دانش آموز در دوره تابستان فقط می تواند به صورت مهمان به مدرسه دیگر برود و نمی تواند در مدرسه دیگری ثبت نام و انتخاب واحد داشته باشد

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید سپاسگزارم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام وقت بخیر(زهرا شاد)
یه سوال مهم داشتم ممنون میشم جواب بدین
دانش اموز پایه نهم اول سال نامه از مدرسه قرانی اورده و در کلاسها شرکت نکرده و غیبت موجه داشته است. در هیچ یک از امتحانات شرکت نکرده است و وقفه تحصیلی خورده
حالا در کارنامه برای مستمر و پایانی نوبت اول و دوم موجه ثبت شده و وقفه تحصیلی خورده
اما نوبت شهریور خالی و نتیجه تجدید می باشد. لطفا در مورد صحت کارنامه این دانش اموز نظر دهیدکه ایا باید کارنامه کاملا خالی و هیچ نمره ای ثبت نشود یا همین درست می باشد؟؟

 

 

با سلام خدمت همکار محترم

در دوره متوسطه اول اگر دانش اموز در خرداد نمره قبولی در درسی کسب نکند باید در دوره شهریور نیز برای این دروس نمره وارد کرد این نمره می تواند نمره ای بین صفر تا 20 و یا اعداد 97 و 98 باشد پس برای این فرد برای شهریور نیز باید 97 درج گردد

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام همکار محترم. پیشاپیش بازنشستگی را به شما تبریک عرض می‌کنم.(فارابی-اهواز)

سیدا ابطال ثبت‌نام در دوره‌ی تابستان را غیرفعال کرده است. این مورد باعث شده بین دفتر آمار و دفتر امتحانات ناهماهنگی به‌وجود بیاید زیرا بعضی از دانش‌آموزان بعد از ثبت‌نام انصراف دادند.راه حلّی هست؟

 

 

با سلام خدمت همکار محترم

ابطال ثبت نام دوره تابستان برای مدارس غیر فعال شده است و اگر دانش آموز ثبت نام شده فاقد انتخاب واحد دارید و مطمن هستید در تابستان برایش انتخاب واحدی صورت نخواهد گرفت کد ملی این دانش آموزان را به مسئول سنجش منطقه داده تا ایشان لغو ثبت نام نماید لغو ثبت نام تابستان حالا در اختیار مسئول سنجش می باشد

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید سپاسگزارم

۰ نظر ۲۰ شهریور ۰۴ ، ۱۶:۵۲
نادر سبحانی

۰ نظر ۱۹ شهریور ۰۴ ، ۱۷:۲۰
نادر سبحانی

 

  با سلام خدمت همکاران محترم

قبل از اینکه به سراغ مطلب اصلی بروید اگر همکاران این موارد را چک کرده و رعایت نمایند انجام کارهای این سامانه خیلی راحت تر خواهد بود و بعدا به مشکل برنخواهند خورد و کلیه کارهای این سامانه در عرض چند دقیقه پایان خواهد گرفت والا مجبور به انجام مراحلی که شاید برایتان وقت گیر و درد سر ساز بشود خواهید شد :

-از منوی بستن ورود نمرات جلوی وارد کردن نمرات را مسدود کنید تا همکاری نتواند نمره ای را تغییر دهید و از این لحظه به بعد هر گونه تغییر نمره ای باید با اطلاع مدرسه باشد

-درج تصاویر دانش آموزان در سیدا حتما دقت کافی داشته باشید که تصویر به روز دانش آموز و روی تصویر هیچ نوشته ای اعم از تاریخ یا نام عکاسی یا....نباشد)

اگر تصاویر تعدادی از دانش آموزان به هر دلیلی به امین منتقل نشد در خود سامانه عملیات متوسطه می توانید به دو طریق تصاویر را درج نمایید

https://s8.uupload.ir/files/مدیریت_تصاویر_1fct.jpg

 

از منوی عملیات اصلی در گزینه مدیریت تصاویر دو گزینه وجود دارد :

-گزینه اول مدیریت تصاویر دانش آموزان می باشد با اجرای این منو به صفحه بعدی که اسامی دانش آموزان را نشان می دهد در اینجا برخی دانش آموزان اصلا تصویر ندارند که در مقابل اسم دانش آموزان با زدن گزینه درج تصویر می توانید از کامپیوتر خود تصویر این فرد را انتخاب کنید و یا اینکه در اینجا دانش آموزی عکس قدیمی دارد و شما می خواهید تصویر جدید جایگزین نمایید که از همینجا می توانید تصویر جدید را جایگزین کنید

-گزینه دوم منوی کپی تصاویر می باشد این مربوط به دانش آموزانی می باشد که در دوره های قبلی در عملیات متوسطه دوم اطلاعاتی در سیستم شما دارند با زدن این گزینه به صفحه بعدی هدایت می شوید که در آنجا از سال و دوره ای که قصد کپی کردن تصاویر از این دوره را دارید انتخاب می کنید با اینکه تصاویر به دوره فعلی منتقل می شود

یک نکته:برای استفاده از منوی مدیریت تصاویر دانش آموزان نیازی نیست که تیک وضعیت مدرسه برداشته شود دریافت تصاویر از سیدا در حالتی که تیک وضعیت مدرسه هم زده شده است امکان پذیر می باشد.

-اعمال تغییرات احتمالی شناسنامه ای در سیدا

-اطمینان از اعمال ترک تحصیل  و انتقالی

نکته:اگر از دانش آموزان فنی و کاردانش ترک تحصیل کرده داشته باشید برای اینکه در ارسال به امین برای این دانش آموزان خطای دروس پودمانی ندهد توسط سیدای مدرسه با نام کاربری مدیر از منوی ورود نمرات انفرادی برای این دانش آموز از ستون بالا دروس پودمانی انتخاب کنید و برای نمره مستمر 98 و برای ستون نمره شایستگی نقطه چین و برای غیبت غیر موجه انتخاب کنید

https://s24.picofile.com/file/8451721984/%D8%AE%D8%B7%D8%A7%DB%8C_%D9%BE%D9%88%D8%AF%D9%85%D8%A7%D9%86_%D8%AA%D8%B1%DA%A9_%D8%AA%D8%AD%D8%B5%DB%8C%D9%84.jpg

-درج نوع غیبت موجه یا غیر موجه برای دانش آموزانی که غیبت داشته اند

-برای دروس مهارتی که دو سالانه یا سه سالانه هستند نوع گروه(جاری که در ورود نمره 91 درج خواهد شد ) انتخاب شود همچنین برای دروس مهارتی که دانش آموز نمره قبولی نگرفته است نوع گروه به (رد جاری که در ورود نمره عدد 92 درج خواهد شد )تغییر پیدا کند

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

کار با این سامانه در چه بازه های زمانی خواهد بود؟؟؟؟

این سامانه مختص متوسطه دوم می باشد و مدارس روزانه در سه بازه زمانی این کارها را انجام خواهند داد :

-بعد از امتحانات خرداد

-بعد از امتحانات تابستان

-در صورت وجود دانش آموز دیماهی بعد از امتحانات دیماه

مدارس بزرگسالان و راه دور هم بعد از پایان امتحانات نیم سال اول-نیم سال دوم -تابستان این کارها را در این سامانه ها انجام خواهند داد

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سامانه عملیات متوسطه دوم و سامانه امین دو سایت با یک آدرس می باشند اگر با یکی از آدرسها موفق به ورود نشدید با آدرس دیگر شانس خود را امتحان کنید با کلیک بر روی هر کدام وارد این سامانه خواهید شد

http://edu1.medu.ir/Login.aspx

http://edu.medu.ir/Login.aspx

سامانه عملیات متوسطه دوم مختص اطلاعات سوابق تحصیلی دانش آموزان دهم-یازدهم و دوازدهم می باشد و سامانه امین مختص فارغ التحصیلان دوازدهم می باشد اطلاعات اولیه از سیدا به سامانه عملیات متوسطه دوم ارسال می گردد و اطلاعات سامانه امین از سامانه عملیات متوسطه دوم ایجاد می گردد

در نظام جدید آموزشی (دهم-یازدهم-دوازدهم) سوابق تحصیلی دانش آموزان از کارنامه ها و دفاتر امتحانات موجود در سامانه عملیات متوسطه دوم بدست می آید که داده های این سامانه از سیدا بدست آمده است عملیات فارغ التحصیلی دانش آموزان فارغ التحصیل دوازدهم از روی اطلاعات موجود در سامانه عملیات متوسطه دوم صورت خواهد گرفت .

برای گردآوری اطلاعات کل سوابق تحصیلی یک فرد در این سامانه باید اطلاعات کل دوره های دانش آموزان ابتدا به سامانه عملیات متوسطه دوم ارسال و سپس از روی داده های این سامانه فارغ التحصیلان دوزادهم مشخص گردد

بهترین زمان مناسب برای ارسال اطلاعات

قبل از ارسال هر اطلاعاتی به سامانه عملیات متوسطه دوم از صحت نمرات اطمینان حاصل نمایید و مطمئن شوید به اعتراضات رسیدگی شده تکلیف غائبین موجه مشخص شده است ترک تحصیلها و انتقالها در سیدا اعمال شده است و مطمن شوید که هیچ کاری در مورد وارد کردن نمره نخواهید داشت و کلیه نمرات را وارد کرده اید و در صورت تغییرات شناسنامه ای در سناد و دانا صورت گرفته است و بعد شروع به فعالیت نمایید

 

ارسال اطلاعات از سیدا به عملیات متوسطه دوم

در سیدااز منوی ((مدیریت-تسهیلات-ارسال به امین)) را اجرا کنید

در صفحه مشاهده شده دو ستون (لیست خطا و مشخصات د اده های صحیح) وجود دارد

 

در ستون(لیست خطا) باید هیچ خطایی وجود نداشته باشد و الا اگر فرد یا افرادی در اینجا وجود داشته باشد سوابق اینها به سامانه ارسال نخواهد شد

یک نکته:اگر در ستون لیست خطا اسامی برخی دانش آموزان مشاهده شود در مقابل اسم دانش آموز نوع خطا هم نوشته می شود و با کلیک بر روی جزییات بیشتر دلیل خطا را متوجه خواهیم شد و طبق خطای نمایش داده شده اقدام به رفع آن خواهیم کرد.

یک نکته:تازمانیکه ستون لیست خطا خالی و تعداد دانش آموزان صحیح نباشد هیچ ارسالی به امین نداشته باشید

یک نکته خودمانی:در برخی موارد برای دانش آموزان دوازدهم نیاز به ارسال فوری داریم اگر دانش آموزان مشکل دار جز دانش آموزان دوازدهم نباشند ارسال به عملیات متوسطه دوم را انجام و کارهای فارغ التحصیلی را انجام دهید و بعدا برای رفع مشکلات قبلی اقدام و ارسال مجدد داشته باشید که برای این مورد باید قبلش با مسئول سنجش هماهنگی لازم را داشته باشید

 

همکاران محترم با توجه به تغییرات سایت بلاگ امکان انتشار تمام مطالب وبلاگ وجود ندارد لذا با دانلود فایل پی دی اف یا با مراجعه به آدرس دوم از کل مطلب مربوطه استفاده نمایید

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

همکاران محترم جهت گرفتن نسخه چاپی و داشتن فایل پی دی اف مطالب بالا روی عکس زیر کلیک کنید

 

 

 

 

۱ نظر ۱۹ شهریور ۰۴ ، ۱۶:۴۰
نادر سبحانی

 

با سلام خدمت همکاران محترم

در آستانه بازنشستگی که از مهر ماه شروع خواهد شد بر آن شدیم که با خدمتی جدید در خدمت شما بزرگواران باشیم بنا به پیشنهاد خیلی از همکاران که در تهیه مدارک رتبه بندی مشکل داشتند بر آن شدیم که با کمترین هزینه بیشترین مدارک جهت بارگذاری در سامانه رتبه بندی در اختیار همکاران محترم قرار بدهیم

کلیه مدارک دارای بارکد جهت اصالت سنجی می باشند

 

و هیچ مدرکی از طریق فتوشاپ و دستکاری مدارک سایر همکاران تهیه نشده است

ما بجای شما در سامانه ثبت نام می کنیم و هزینه دوره ها را پرداخت کرده و از طرف شما آزمون داده و مدرک بنام همکار برایتان تهیه خواهیم کرد

ما سعی کرده ایم در این راه با کمترین سود بیشترین خدمت را به شما بزرگواران کرده باشیم

مخاطبین ما

همکاران تازه استخدام

دانشجو معلمان

همکارانی که رتبه بندی شده اند ولی به رتبه دلخواه خود نرسیده اند

 

می باشد در اولین گام و برای شروع کار با تخفیف عالی در خدمت شما هستیم جدول زیر لیست مهارت و هزینه را نشان می دهد

 

همانطور که مشاهده می فرمایید ما

34 گواهی با هزینه 2300000 تومان

 

در اختیارتان قرار خواهیم داد که برای هر گواهی فقط و فقط 67 هزار تومان هزینه خواهد داشت در جدول بالا دو وبینار آموزشی آورده نشده است که این دو برای همکارانی که پک کامل سفارش می دهند رایگان می باشد

در ادامه خدمات بیشتری ارائه خواهد شد

هر همکار می تواند پک کامل یا قسمتی از لیست بالا را سفارش دهد

جهت ثبت سفارش در پیام رسان های

شاد

تلگرام

بله

با آی دی زیر در تماس باشد

 

nader7383@

 

خوشحال خواهیم شد که اگر همکار یا آشنایی داشته باشید که برای رتبه بندی مدارک به اندازه کافی نداشته باشد ما را به ایشان معرفی نمایید

 

نمونه یکی از مدارکی که تحویل همکاران محترم می دهیم

 

۰ نظر ۰۴ شهریور ۰۴ ، ۲۰:۴۸
نادر سبحانی