نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

صدور گواهی اشتغال به تحصیل در سناد جدید

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۱۸ ب.ظ

با سلام خدمت همکاران محترم

برای صدور گواهی اشتغال به تحصیل برای دانش آموزان از سناد جدید از منوی((مدیریت دانش آموزان)) گزینه((کارت تحصیلی و گواهی اشتغال به تحصیل)) را اجرا کنید

در صفحه باز شده کد ملی فرد را وارد کرده و ((جستجو)) را بزنید تا فرد مورد نظر مشاهده شود در جلوی این فرد روی عبارت((گواهی اشتغال به تحصیل)) کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی بشوید در صفحه بعدی روی ((صدور گواهی جدید)) کلیک کنید در صفحه باز شده در مقابل مستطیل جایی که قرار است این گواهی برای آنجا صادر بشود را نوشته((در اینجا من ثبت احوال شهرستان مرند نوشتم)) و بعد نام مدیر را نوشته و از پایین ((ثبت و دریافت گواهی )) را بزنید


در مرحله بعدی روی((دریافت فرم )) کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شود از کشوی انتخاب فایل ((نوع پی دی اف)) را انتخاب کرده و روی ((خروجی)) کلیک کنید تا فایل پی دی اف این گواهی تولید گردد حالا می توانید این فایل چاپ کنید

۹۵/۰۸/۰۵
نادر سبحانی

نظرات  (۱۴)

۱۲ تیر ۰۰ ، ۱۰:۳۷ سیما مرادی

سلام واسه عکس دار کردن شناسنامه باید برگه اشتغال ب تحصیل ب روز باشد؟

سلام

گواهی اشتغال به تحصیل میخواهم

سلام نامه اشتغال به تحصیل می خواهم

 

سلام در گواهی اشتغال سناد عکس در نمیاد بدون عکس هست در صورتی که برای همه عکس وارد کردم

۰۸ آبان ۹۷ ، ۱۷:۳۶ عبدالجلیل آغیل
با سلام ضمن سال 96-95 میخوام به امین ارسال کنم کد درسهایی که سه رمی یا چهاررقمی هستش خطا میده اکنون سال هم بسته شده چطوری اصلاح کنم آیا راهی هست یا نه ؟
۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۲ مریم ضرابی
با سلام پسرم امسال دوره پیش دانشگاهیشو تمام کرده حالا برای گذاشتن وثیقه برا رفتن به خارج از کشور گواهی اشتغال به تحصیل میخوان ایا بعد از خرداد دبیرستان به او گواهی میدن؟
اسم سایت چیه
سلام.من خرداد ماه پیش دانش گاهی تموم کردم.ولی گواهی اشتغال به تحصیل نگرفتم....می خوام سالی دیگه کنکور بدم..بدون گواهی اشتغال به تحصیل امکان داره؟
درضمن نمی تونم برای گرفتن گواهی در دانشگاهی ثبت نام کنم..چون درس افتاده در پیش دانشگاهی دارم
اگه میشه راهنمایی کنید
باسلام واحترام
لطفاراهنمایی فرمایی که آیا گواهی اشتغال به تحصیل ،در دفتر اندیکاتور مدرسه ثبت شود و شماره زده شود ؟ یا لازم نیست وفقط تاریخ صدور قید شود کافی است ؟

قبلا برای گواهی اشتغال به تحصیل فقط تاریخ صدور قید میشد ولی الان در سامانه سناد برای صدور گواهی اشتغال به تحصیل تاریخ وشماره قید شده واین امر باعث شده که آیا علاوه بر تاریخ، شماره ثبت نیز الزامی است یا خیر؟
سلام گواهی اشتغال به تحصیل رو بعد از خردادهم میدن؟؟؟
باسلام چطورمیشه درسنادگواهی اشتغال به تحصیل عکس دارصادرکرد.آیااین امکان هست یا نه
سلام اگه به سوال من پاسخ بدین یک دنیا ممنون میشم به شدت توی تنگنا گیر کردم من برای استرالیا پذیرش گرفتم الان هم برای شنیه شب یعنی پس فردا بلیط دارم و همه ی مدارک هم کامله فقط چون هنوز در پیش دانشگاهی هستم از من یک گواهی اشتغال به تحصیل خواستن من توی مدرسه ی بزرگسال درس میخونم به من گفتن که چون هنوز ثبت نام برای نیمسال دوم شروع نشده نمیتونیم بهتون اشتغال به تحصیل بدیم سوالم اینه که ایا میشه از روی ثبت نامی که در نیم سال اول داشتم گواهی اشتغال به تحصیل صادر کرد؟
سلام لطفا میشه بگید سایت سناد جدید برا متوسطه۲ الان چیه؟ چون سایتsanaad.medu.ir الان بسته است
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۹ سید جلال موسوی -معاون اجرائی هنرستان
بنده کلبیه دانش آموزان سوم ودهم را کلاس بندی نموده ام اما گواهی اشتغال به تحصیل دریافت نمی گردد چرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی