نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰ ق.ظ

با سلام وخسته نباشید((پارس آباد))
جناب سبحانی منطقه ما فعلا چنین بخشنامه ای نیومده بعد از خواندن مطالب شما سامانه امین رو بررسی کردم اسامی دانش آموزان بود ولی خبری ازنمره نبود با مسئول منطقه هم تماس گرفتم ولی جواب نگرفتم شما می فرمایید من چیکار کنم دوباره ارسال اطلاعات انجام بدم بعد مراحلی شما فرمودین یا نه منتظر باشم ببینم منطقه خودمون بخشنامه می کنن در ضمن من با یه مدرسه تماس گرفتم گفتن علاوه براسامی نمره هم هست


با سلام خدمت همکار محترم

من در ابتدای مطلب منتشر شده اعلام کردم که این مطلب بر اساس یک نامه منطقه ای تهیه شده است و اینکه حرف امین تا چه حد درست باشد معلوم نیست در ضمن انجام اینکار بیش از چند دقیقه زمان نمی برد و در انجام دادن یا ندادن این مورد مختار هستید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانش آموزان را نشان می دهد که کد ملی و کد دانش آموزی یکسان نیست و مربوط به سال 90 می باشد  ولی موقع رفع خطا به روشی که فرمودین ارور می دهد: object refrence not set to an instance of an object

ممنون میشم راهنمایی کنید.((سمیه))


با سلام خدمت همکار محترم

فکر کنم این خطا در مورد کدهای خیلی قدیمی و منحله است چون در کدهای فعال این خطا قبلا داده شده و رفع شده است در ضمن موقع دادن این خطا روش خطا را و حلش را نشان می دهد احتمال دارد رفع این خطا فعلا مقدور نمی باشد  شمااز سایر روشها برای ورود به برنامه استفاده کنید و اگر موفق نشدید آخرین ذخیره خود را برایم ارسال نمایید تا این مغایرتها را رفع و برایتان ارسال نمایم کار بر روی ذخیره هزینه دارد

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام استاد عزیز  خسته نباشید سوالم از شما این در رشته کاردانش کدهای کارنامه کلی مثلا زیست شناسی دهم یا فیزیک دهم عوض شده من درمدرسه راه دور درس میخوانم از مدرسه کارنامه کلی خواستم ندادند گفتند چاپ نمیشه من شهریور ماه انتقالی گرفتم وآمده ام این مدرسه ومیگویند کدهای بعضی درسها که خوانده ایم عوض شده  اگر درسامانه امین درست شد که هیچ واگر کد ها عوض شده باشد باید دوباره امتهان بدید من فیزیک دهم را سال 96 دی ماه پاس کردم باکد88900 زیست دهم را سال شهریور97 به کد88700  درس فیزیک را مازاد برای معاف کارورزی داده اند در رشته گردشگری نظام جدید من فقط دو واحد مازاد میخواستم فارغ التحصیلی بگیرم در دی ماه  گفتند خرداد ماه تمام میکنید ولی الان میگویند کدها عوض شده ممنونم کمکم کنید عاجزانه خواهش میکنم اگر کد ها عوض شده اند درتلگرام اگر یادتان باشد کارنامه ام را براتون فرستادم درآخر بهمن ماه شمانگاه کردید و گفتید دو واحد مازاد مدرسه بدهند شما فارغ‌التحصیل میشوید اگر کدها عوض شده اند  لطفا نام کتابها را برایم بگویید ممنونم از((تبریز یونس ))


با سلام خدمت دوست عزیز

 اگر  کدی تغییر کرده باشد شما مقصر نیستیدشاید مدرسه کدهای اشتباه را داده است چون محال است چنین موردی رخ بدهد اگر رشته شما راهنمای گردشگری با کد 62201 است دروس و کدها را در این فایل پی دی اف چک کنید جهت دریافت فایل روی عبارت زیر کلیک کنید

دوست عزیز از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

فایل پی دی اف دروس راهنمای گردشگری

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت: 16:14
توسط:حیدری
با سلام و خسته نباشید خدمت استاد سبحانی ...دانش آموز پایه دهم در اسفند ماه بر اثر تصادف فوت کرد ، حال برای تعیین وضعیت این دانش آموز باید دوباره ارسال کنم ؟ ممنون میشم در این باره راهنمایی فرماید.

حیدری / شبستر



با سلام خدمت همکار محترم

نیازی به ارسال دوباره نیست در دانا و سناد مورد فوتی را برای ایشان درج کنید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

۹۸/۰۱/۲۳
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۰۲ شریفی از استان اصفهان شهرستان چادگان
با سلام وآرزوی سلامتی وصبر وحوصله شما همکار دلسوز
مواردی را که برای ترک تحصیلی بیان کرده بودی مطالعه کردم ولی این سئوال در در ذهنم هست که دانش اموز پایه دهم قبل از امتحانات پایه اول ترک تحصیل کرده ودر پایه یازدهم نیز بعد از امتحانات نوبت دوم تر ک تحصیل کرده چون در دفتر آمار هست در ریزنمرات باید باقی بماند تا اخر سال  اگر از سیتم دانش آموزی حذف شود (دانا) در دفتر امتحانات که نمی یاد  از انجا که دفتر آمار ودفتر امتحانات از نظر تعداد دانش آموز یکی باشد اشکال دارد یا نه؟ ممنون از صبر وحوصله شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی