نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۷:۴۹ ب.ظ
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت: 19:39 توسط:مریم از تهران
سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما استاد بزرگوار
ببخشید استاد درمورد چیدمان دفاتر امتحانات و فارغ التحصیلان مطلب وبلاگ را مطالعه کردم و بهره بردم فقط یه سوال درمورد اینکه میخوام دفتر امتحانات خرداد و شهریور و دفتر فارغ التحصیلان خرداد و شهریور را با هم صحافی کنم اول دفتر امتحانات و فارغ التحصیلان خرداد را قرار دهم بعد فرم انسداد خرداد بعد روکش شهریور و دفتر امتحانات شهریور و آخرش فرم انسداد شهریور و شماره های شهریور در ادامه شماره خرداد باشد؟
ممنون از راهنمایی های همیشگی شما

 

 

با سلام خدمت همکار محترم

دفتر امتحانات و فارغ التحصیلان در یک دفتر صحافی نخواهند شد بلکه هر کدام در یک دفتر جداگانه صحافی می شوند

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت: 10:46 توسط:اکبری_شیراز
سلام وخسته نباشید
من امسال از یه مدرسه به مدرسه دیگری جابجا شدم وبعنوان معاون اجرایی ابلاغ گرفتم در مدرسه جدید همه کارهای سال قبل مونده از جمله لیستهای نوبت اول دوم و تابستان مدیر از من خواسته که مرتب کنم برای صحافی...ولی من متوجه شدم که خیلی خیلی مورد دارن اصلا لیستهادستی با کامپیوتری مغایرت دارن یا در نمره وارد کردن ایراد دارن تا جاییکه که تونستم رفع اشکال کردم حتی در سامانه فاینال و امین هم موردهای زیادی داشتن که من به شخصه پیگیری کردم و مقداری رفع شد ....حالا سوال من اینه اگه بعدا مشکلی در مورد سال قبل از من پیش بیاد و ما حل نکردیم آیا برای من هم مسولیت داره??من خیلی سعی میکنم مشکلات رو حل کنم ولی تمامی نداره از وقتی اومدم این مدرسه یا اداره هستم یا مدرسه برای رفع مشکلات

 

 

با سلام خدمت همکار محترم

شما از تاریخی که ابلاغ گرفته اید مسئول هستید و برای دوره های قبلی هیچ مسئولیتی ندارید و اگر در حد توان ایرادات همکار قبلی را رفع نمایید لطف بزرگی در حقشان کرده اید

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت: 20:13 توسط:lpln d,st o,h[,d
بسلام و عرض خسته نباشید با نرم افزار حسابداری مدارس هم کار میکنید ؟

 

 

با سلام خدمت همکار محترم

با این برنامه در حدی که بتوانم کارهای حسابداری مدرسه خودم را انجام دهم آشنایی دارم

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت: 20:5 توسط:رضا
سلام استاد سبحانی.بعداز سه سال که هنرستانهای فنی وحرفه ای را از دانا به سناد انتفال دادن هنوز در قسمت ریزنمرات امتحانات اثری از پایه ورشته نیست وقتی هم که به پشتیبانی سناد زنگ می زنیم میگن ما پاسخگوی مدارس نیستیم.

 

 

با سلام خدمت همکار محترم

سناد یکی از شاهکارهای وزارت می باشد بهتر است همکاران هم به بی اعتنایی به برخی کارهای سناد عادت کنند مهم سامانه امین می باشد در سناد زیاد حساسیت نداشته باشید

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

با سلام...یک دانش آموز انتقالی از مدرسه دیگرای دارم که با توجه به کم کاری های معاونین اجرایی قبلی سوابق دانش آموز دریافت نشده...با مشکلی مواجه ام که هنگام دریافت کد دانش آموزی مدرسه مبدا با کد دانش آموزی مدرسه مقصد یکی نیست و اجازه دریافت نمیدهد...؟؟؟؟ ((عاطفه))

 

با سلام خدمت همکار محترم

این دانش آموز چه پایه و چه مقطعی می باشد ؟؟معمولا در چینن مواقعی پیامی مبنی بر نشان دادن کد ملی و کد دانش آموزی می دهد که در صورت صحیح نبودن باید تصحیح گردد آیا شما این مورد را مشاهده کرده اید اگر با پیام شکل زیر روبرو شدید در جای کد ملی عدد صحیح را نوشته و تایید را بزنید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

باسلام وخسته نباشید چطوری میتونم اطلاعاتی در مورد فنی در بزرگسالان بدست بیاورم دانش آموزی دارم در رشته فنی در بزرگسالان درس زبان تخصصی کامپیوتر رادر84-83گذرانه با نمره تکماده الان کد این درس عوض شده وکد جدید درس را دردروس باقیمانده نشان میدهد.همچنین درس آشنایی باشبکه که قبلا نهایی بوده ودانش آموزدر امتحان نهایی این درس غایب بوده.تکلیف چیست .باتشکرفراوان

((همکار-خوزستان))

 

با سلام خدمت همکار محترم

آیا این فرد در رشته قبلی الان تحصیل می کند؟؟ یا اینکه در نظام جدید فعلی ادامه تحصیل می دهد که در این صورت باید دروس تطبیق داده شود

همکار محترم از اینکه نام شهر خود را نوشته اید صمیمانه سپاسگزارم

۹۸/۰۷/۲۷
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

۱۱ آبان ۹۸ ، ۲۰:۴۳ اسد از خرمشهر

باسلام وخسته نباشید.چند سوال دارم اولا دانش اموز یازدهمی ودوازدهمی جدید اورود از مدرسه دیگری آمده اند چگونه می توان از امین مدرسه خودمان به اطلاعات امین مدرسه قبلی آنها دسترسی داشت آیا باید کد انتقال بیاورند وبعد از دریافت اطلاعات از سناد وارسال مجدد به امین اطلاعات آنها تجمیع شود یا راه دیگری هم وجوددارد.ثانیا دانش آموزی داشتیم که هفته قبل میخواست به مدرسه دیگری برود درسناد  گزینه آزاد سازی فعال بود ومن آزادسازی برایش زدم الان این گزینه غیرفعال شده آیا مشکلی ایجاد میشود آخه بعضی از همکارا ن میگویند فقط کافی بود درخواست انتقال از مبدا ومقصد انجام میدادی ایا مشکلی درهنگام دریافت از سناد وموارددیگری پیش می اید.باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی