نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ به سوال

چهارشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۲ ب.ظ
چهارشنبه ۱۰ تیر۱۳۹۴ ساعت: 16:31 توسط:معاون اجرایی
خدمت برادر و همکار گرامی آقای سبحانی عرض سلام دارم.. بنده معاون اجرایی هنرستان کارو دانش ازتوابع استان کرمانشاه هستم .یه مشکلی در سیستم دانا دارم ممنون میشم اگه راهنمایی کنین...من از طریق سایت با وبلاگ شما آشنا و سوالمو به ایمیلتان فرستادم
مشکل من اینه که هنگامی که می خوام ترم تابستان رو شروع کنم بعد از انتخاب دوره تابستان در سیستم دانا و تعیین کلاسها و پایه ها وهمچنین درس گروهها وقتی می خوام از گزینه ثبت نام و تعیین رشته و پایه استفاده کنم خطای ((سال بسته شده است و ثبت نام امکانپذیر نمی باشد)) را اعلام می کند.
لازم به ذکر ست تنها دوره ضمن سال 93/94 باز است و هیچ دوره ای دیگری باز نیست...ممنون اگه راهنمایی بفرمایید.



با سلام خدمت همکار محترم

از اینکه از دیار خونگرم کرمانشاه مهمان وبلاگ ما گشته اید مایه بسی خرسندی است در مورد مشکل شما لازم به ذکر است که احتمالا بعد از باز کردن دوره تابستان احتمالا به اشتباه این دوره را بسته اید(برای اطمینان می توانید در برنامه به منوی پایان دوره قسمت بستن سال و دوره جاری بروید در این قسمت فقط دوره های باز قابل مشاهده است و اگر دوره تابستان را مشاهده نکردید یعنی این دوره را بسته اید) و چون مسیر زیادی طی نکرده اید می توانید  آخرین ذخیره ای که از دوره ضمن سال جاری دارید را برگردانید و بعد از مطمئن شدن از درست بودن فایل ذخیره ای دوره تابستان را دوباره شروع کنید معمولا در این مواقع یک فایل اسکریتی در اختیار مناطق قرار می دهند که اگر چنین اشتباهی صورت گرفت آن را باز کرد ولی تا این لحظه چنین فایلی در اختیار مناطق (اطلاعات من در مورد منطقه مرند می باشد) قرار نگرفته است

۹۴/۰۴/۱۰
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

سلام دوست خوبم. وبلاگ واقعا خوبی داری. اینو جدی میگم. امیدوارم همینطور به کارت ادامه بدی [گل] 
اگر دوست داشتی بنر یا لوگو برای وبلاگت داشته باشی یا کارت ویزیت و یا اینکه قالب اختصاصی برای وبلاگت داشته باشی به من سر بزن یا باهام تماس بگیر.
www.designy.mihanblog.com
آیدی یاهو : mr.en75
شماره : 09373468621

۱۰ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۹ تبادل لینک
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما



--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی