نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ
چهارشنبه ۲۴ تیر۱۳۹۴ ساعت: 14:13 توسط:مشمول
باسلام وخسته نباشید . من امسال معاون فناوری یکی از مدارس خوزستان شده بودم که از این سایت واقعا کمک حالم بود وهرروز بازدیدمیکنم واستفاده میکنم. یه سوال برای دریافت نگارش جدید دارم من از دانلودنگارش 5 و 6 بامشکلی روبروشده ام که تمام فایل را که از نگارش جدیدمیگیرم yes toall را هم که زدم پیغام ارور میده ونگارش جدیددریافت نمیشود .لطفاراهنمایی کنید که چکاربایدبکنم . سپاسگزارم

 

با سلام خدمت همکار محترم

اگر نگارش را مستقیما از سرور نمی توانید دریافت کنید نگارش را این وبلاگ دریافت و در سیستم خود اعمال نمایید راهنمای تصویری اعمال نگارش به همراه هر نگارش در وبلاگ قرار می گیرد در مورد رفع مشکلت وقتی سرت خلوت شد اقدام به ایجاد پایگاه دوباره کن تا مشکلت حل گردد(قبل از ایجاد پایگاه داشتن یک ذخیره در یک درایوی که ویندوز نصب نیست یادمون نره)

۹۴/۰۴/۲۴
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی