نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ

جناب آقای سبحانی با عرض سلام و خسته نباشید من یک سوالی از شما داشتم ممنون میشم منو راهنمایی کنید من معاون اجرایی یکی از مدارس هستم پارسال دانش آموزی برای سال سوم تجربی به مدرسه ما اومد که من انتخاب واحد کردم و تموم شد امسال که رفت نهایی امتحان داد زیست رو تجدید شده حالا که برگه خلاصه سوابقش را گرفتم دیدم که پارسال شهریور تجدید زیست داشته و 4 شده و منم هیچ اطلاعی نداشتم از شما راهنمایی می خواهم که الان که باید واسه شهریور زیست و دو تا درس دیگش رو انتخاب واحد کنم با اون زیست کلاس دوم که 4 شده و امکان تکماده هم نداشته چیکار کنم ؟ اگه منو در این مورد راهنمایی کنید ممنونتون میشم از وبلاگتون با تمام توضیحات جامعی که داده بودید واقعا ممنونم . با تشکر ناصری

 

با سلام خدمت همکار محترم

هیچ مشکلی برای شما وجود ندارد شما کارنامه کلی این فرد را چاپ و دروس باقی مانده را بعد از احتساب تبصره برایش انتخاب واحد کرده و این فرد در شهریور این دروس را امتحان خواهد داد در این مورد برایش هم زیست سال دوم و هم سال سوم را برایش انتخاب واحد کن در امتحانات شهریور قانون و قاعده خاصی همچون رعایت پیش نیاز وجود ندارد فقط رعایت یک نکته ضروری است و اینکه در دوره روزانه در ترم تابستان حداکثر 32 واحد و در دوره های بزرگسال و راه دور حدااکثر 12 واحد میشه برای هر فرد انتخاب کرد

۹۴/۰۵/۱۴
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی