نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ب.ظ

یکشنبه ۸ شهریور۱۳۹۴ ساعت: 11:3 توسط:رضایی
با سلام . اقا لطفا سریع جواب منو بدین واقعا خیلی استرس دارم.

من دانش اموز سوم دبیرستان هستم که امسال خرداد درس عربی و شیمی و زمین نتونستم نمره قبولی کسب کنم و امروز 8 شهریور من عربی سر جلسه حاضر شدم ولی دروسی که برای من تایین شده بود روی کارت داوطلبی فقط عربی و زمین بود  شیمی من شامل تبصره نشده و نمره قبولی نگرفتم و اعتراض تاثیری نداشته سر جلسه گفتن که درس شیمی به اشتباه انتخاب واحد نشده حالا سوال من اینه من فردا 9 شهریور به مدرسه مراجعه کنم از طریق سیستم دانش اموزی شیمی من انتخاب واحد میشه برا 10 شهریور امتحان بدم ؟ و باید چه بکنم ؟ با تشکر از سایت خوب شما و تلاش های شما استاد گرامی .

با سلام خدمت دانش آموز محترم

اولا بنده بابت تاخیری که در پاسخگویی به سوالات را دارم از حضور همه عزیزان عذر خواهی می کنم در امتحانات شهریور ماه در حوزه تصحیح منطقه منشی حوزه هستم و ساعات کار حوزه از ساعت 9صبح تا 8 شب هر روز می باشد و فقط شب ها می تونم به وبلاگ سر بزنم و پاسخگوی سوالات همه عزیزان باشم

خوشبختانه در سیستم فاینال تا 24 ساعت قبل از شروع امتحان امکان حذف و اضافه کردن یک درس وجود دارد در اولین فرصت فردا به مدرسه رفته و مشکل خود را حل نمایید چگونگی حل این مشکل در مطالب 26 مرداد تحت عنوان((حذف و اضافه کردن دروس از سیستم فاینال))در وبلاگ قرار گرفته مطلب را بخوانید و از نگرانی در بیایید با آرزوی موفقیت پیشاپیش برای شما دوست عزیز

۹۴/۰۶/۰۸
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی