نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ
شنبه ۱۴ شهریور۱۳۹۴ ساعت: 16:9 توسط:نفس
با عرض خسته نباشید
سوالی خدمتتان داشتم امروز که سیستم ضمن سال خود را باز کردم در قسمت سازماندهی وثبت نام -تعیین پایه ورشته اسم یکی از دانش آموزا ن پایه اول رو دیدم که تعجب کردم نمی دونم چه طوری این اتفاق افتاده بود چون نه انتخاب واحد ودر لیست نمرات هم وجود نداشت من تازه لیست نهایی گرفته بودم وحتی قسمت ورود نمرات که دانش آموزا نی که نمراتشون از قلم افتاده بود رو چک کردم واسم هیچکس نبو د رفتم بازیابی انجام بدم خطا داد بنابراین از اول انتخاب واحد کرده ونمرات رو در قسمت انفرادی پر کردم به حالت قبل برگشت لطفا راهنمایی فرمائید .وآیا این کارم مشکلی برای سوابق دانش آموز پیش نمی اورد .باتشکر


با سلام خدمت همکار محترم

هر از گاهی خطاهایی در سیستم مدارس بوجود می آید که دلیل مشخصی ندارد بنابراین ضروری است نکات امنیتی را جدی گرفته و محل ذخیره را درایوی غیر از درایوی که ویندوز نصب شده است قرار بدهیم و هر روزی که یک کاری در سیستم انجام می دهیم مثلا برای یکی نمره ای وارد کردیم یا انتخاب واحد کسی را تغییرات دادیم  آخر همان روز ذخیره تهیه نماییم  که اگر یه روزی با چنین مشکلی برخورد کردیم با برگرداندن ذخیره دوباره کاری نکنیم

۹۴/۰۶/۱۴
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی