نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ

سلام با سپاس از حسن توجه شما.یه مشکل برام پیش اومده.یه دانش آموز دارم سال اول مدرسه دیگری بوده سال دوم وسوم مدرسه ما اومده.الان که میخوام کلاس بندیش کنم،پیام میده مشخصات والدین کامل نیست.رفتم ویرایش کردم کاملا طبق شناسنامه والدین انجام میدم اما آخرش که میخوام ثبت کنم میزنه ثبت تاریخ تولد پدر ویا مادر اجباریست.درصورتیکه من دقیق تاریخ تولد رو میزنم.لطفا راهنمایی فرمایید.((م-ایذه))

  دوشنبه ۶ مهر۱۳۹۴ ساعت: 13:19 توسط:معاون
سلام.برای ثبت نام دانش آموزانی که مادر مطلقه است وبعنوان سرپرست.در سناد چطور ثبت نام کنیم؟

 

با سلام خدمت همکاران محترم

در مورد سوال اول اگر تاریخ تولد پدر و مادر را صحیح می زنید ولی بازهم خطا می دهد برای رفع مشکل خود در بخش مشخصات شناسنامه ای دانش آموز در قسمتی که((با چه کسی زندگی می کند))گزینه ((سایر )) را انتخاب کنید.

در مورد سوال دوم اگر دانش آموز با مادرش زندگی می کند در همان قسمت ((با چه کسی زندگی می کند))گزینه ((مادر ))را انتخاب کن

۹۴/۰۷/۰۶
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی