نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ب.ظ

یکشنبه ۱۹ مهر۱۳۹۴ ساعت: 11:58 توسط:هدی
من وقتی هلپر رو باز میکنم مینویسه خطا در کپی کردن فایلها و پوشه ها گزینه اوکی رو میزنم بعدش کد مدرسه را وارد میکنم مینویسه کد مدرسه صحیح نیست آیا ادامه میدهید ادامه میدم و کارها رو انجام دادم تا حالا اما مدتیه وقتی وارد میشم اولا گزینه مسیر فعلی و انتخاب مسیر برای ذخیره رو دیگه نشون نمیده دوما وقتی نگارش 7.7 رو گرفتم و خواستم سال رو شروع کنم هرچی در قسمت ساماندهی اسم درس رو به معلم ربط میدم وقتی خارج میشم و دوباره برمیگردم با وجود ینکه ذخیره هم زدم ثبت نمیشه
  یکشنبه ۱۹ مهر۱۳۹۴ ساعت: 13:40 توسط:هدهد
سلام خسته نباشید جناب سبحانی
میخواستم بدونم چرا در هلپر متوسطه اول گزینه های ذخیره و بازیابی باز نمیشوند؟


با سلام خدمت همکاران محترم

در مورد رفع مشکل هلپر ابتدا یک ذخیره تهیه کنید و برنامه را حذف و دوباره نصب نمایید در مورد مشکل دوم اگر برای پایه نهم این مشکل پیش میاید که با وجود ثبت نام و تخصیص دانش آموز به کلاس بعد از خروج اسامی دانش آموزان در لیستها مشاهده نمی گردد که این مشکل مربوط به نگارش می باشد و با آمدن نگارش جدید انشالله رفع خواهد گردید اگر در سایر پایه ها این مشکل وجود دارد اطلاع رسانی کنید

۹۴/۰۷/۱۹
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

سلام و ادب جناب سبحانی
من میخوام حذف کنم برنامه ر این خطا را نشون میده و فرمودید حذف کنم میسر نیست کلا نظم برنامم به هم ریخته تا حالا سابقه نداشته به این مشکلات برخورد کنم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
1 - SqlException
A network-related or instance-specific error occurred while establishing a connection to SQL Server. The server was not found or was not accessible. Verify that the instance name is correct and that SQL Server is configured to allow remote connections. (provider: Named Pipes Provider, error: 40 - Could not open a connection to SQL Server)

سلام در مورد کلیه پایه ها اینجوریه تازه اسم دروس تفکر و مشابه اون نمیاد یکبار هم برنامکه را حذف و دوباره نصب کردم و نگارش جدید ولی جواب نداد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی