نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۲ ب.ظ
جمعه ۲۲ آبان۱۳۹۴ ساعت: 18:41 توسط:علی
سلام استاد گرامی
بعد از اینکه دانا را نصب کردم و خواستم آخرین نگارش را دریافت کنم خطای ( اشکال در اتصال به شبکه ) می زنه، اشکال کار کجاست.با تشکر از پاسخ های به وقت مفیدتان در نوبت های قبلی.

 

با سلام خدمت همکار محترم

این پیام در صورتی صادر می گردد که شما هنگام دریافت نگارش یا به اینترنت وصل نیستید یا اینترنت دارید ولی تنظیمات درست نیست





سلام جناب سبحانی از شما سوالی پرسیدم ولی متاسفانه پاسخ ندادید دوباره مطرح می کنم متاسفانه همکار قبلی من به جای دفتر امتحانات دانش آموزان در متوسطه اول به علت شباهت زیاد کارنامه دانش آموزان را گرفنه و حال که سال دوره بسته شده وقتی برای گرفتن دفتر امتحانات برمی گردم متاسفانه در کمال تعجب نقص نمره انضباط را پیام می دهد لطفا  بفرمایید برای این مشکل چه راهکاری وجود دارد؟((همکار))


با سلام خدمت همکار محترم

پاسخ شما در بیست آبان در وبلاگ قرار داده است با مراجعه به مطالب بیستم ابان پاسخ خود را می بینید و همین پاسخ را از آنجا کپی می کنم

برای این کار از منوی سوابق تحصیلی نمره انضباط را وارد نمایید در متوسطه اول مثل دبیرستان سند ایجاد نمی شود و کار شما خیلی هم راحت تر است

۹۴/۰۸/۲۲
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

سلام همکارگرامی
بعد ازثبت نام وکلاس بندی دانش آموزان درسیستم راهنمایی تعدادی اسم باقی می ماند که مربوط به انتقالی ها ی سال فبل یا مردودین می باشد که درسال جدید ثبت نام نکرده ند ولی اسمشون تو سیستم برای کلاس بندی هست .مثلا توسیستم من 250 نفر اسم هست که 211نفرشون روطبق دفترآمارسناد ثبت نام وکلاس بندی کردم بقیه رو باید ازسیستم حذف کنم یا باید باشند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی