نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ

سلام خدمت همکار گرامی ((رضا))
این مطلب را مسئول امتحانات منطقه ما در کلاس ضمن خدمتی که برای معاونین اجرایی گذاشته اند گفته وهیچگونه زیر بار نمیرود ؛میگوید من از اختیارات خودم استفاده میکنم ومیگویم همه دانش آموزان چه جدید چه از قبل در مدرسه بودند را از سناد باید تغذیه کنید.باتشکر

 

با سلام خدمت همکار محترم

قرار نیست هر کاری که می کنیم همه خبردار بشوند اگر در  مقطع ابتدایی و راهنمایی باشید تعذیه هیچ مشکلی بوجود نمی آورد ولی اگر در دبیرستان باشید احتمال ایجاد دانش آموز دو کده وجود دارد شما کارتان را درست انجام بدهید و به خودتان اعتماد به نفس داشته باشید در مورد اینکه اختیارت گفته اند اختیارت خودم من چیزی نمی گویم

۹۴/۰۹/۲۰
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی