نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ

سلام ممنون ((حسین))
من تو قسمت ابتدایی کار میکنم ، اگه تو سال 93-94  مدیر رو عوض کنم تا مدیر جدید به 94-95 منتقل  شود اشکالی دارد؟ با تعویض مدیر ، مدیر کل سالهای قبل نیز به مدیریت جدید تبدیل می شود؟

سلام بر آقای سبحانی و تشکر از وقت گرانبهایی که برای معاونین اجرایی می گذارید
مشکلم هنوز حل نشده لطفا راهنمایی کنید سیستم من ابتدایی است کل مراحل وارد کردن مدیر جدید طی کردم ولی همون مدیر قدیم نشون میده از سال 93-94 مدیر قدیمی رو حذف کنم مدیر جدید معرفی کنم مشکل ایجاد می شود؟و باتغییر مدیر کل دوره ها عوض می شود یا دوره سال جاری؟

 

با سلام خدمت همکار محترم

بابت تاخیر در پاسخ شما همکار محترم عذرخواهی مرا پذیرا باشید من امسال برنامه توصیفی کار نمی کنم منتظر بودم تا تعطیلات تمام بشود و از همکارانی که در این زمینه کار می کنند خبردار بشوم شما اگر در سالتحصیلی جدید از منوی سازماندهی گزینه معرفی کادر اداری مدیر جدید را معرفی می نمایید ولی در مدارک نشان داده نمی شود باید منتظر نگارش باشید و کاری هم به سال گذشته نداشته باشید و نکته بعدی اینکه فعلا هیچ ریزی چاپ نکنید معمولا برنامه توصیفی یک جوری هست که دم به ساعت دچار نغییرات می شود و تا زمانی که از مسئول مربوطه دستور چاپ نگرفته اید چیزی چاپ نکنید تا ریز های چاپ شده به هدر نروند

۹۴/۰۹/۲۲
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی