نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ

با سلام  و تشکر جناب سبحانی درموردی که گفتم پایه اول ثبت شده من فکر می کنم مشکل از سیستم یا نگارش در زمان خودش بوده است چرا که  دانش آموزان کلاس الف که در درس مثلا تفکر بالای ریزنمراتشان هفتم خورده همین دانش آموزان در درس زبان پایه شان  اول خورده است!! والان هم که برای تصححیح سال دوره را برمی گردانم من پایه هفتم را باز می کنم و اطلاعات را مشاهده می کنم و پایه ای به نام اول ندارم.((همکار))

 

با سلام خدمت همکار محترم

شما در منوی سازماندهی سال قبل دروس یکبار دیگر همراه با دبیرشان معرفی نمایید تا حالا چنین مشکلی نه برای خودم پیش آمده است نه در این مدت کسی گزارش داده است هر یک از همکاران محترم به چنین مشکلی برخورد کرده و آن را رفع کرده اند اطلاع رسانی لازم را انجام دهند

۹۴/۰۹/۲۲
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی