نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ
  چهارشنبه ۱۶ دی۱۳۹۴ ساعت: 13:10 توسط:هدی
سلام و خسته نباشید
من موقعی هلپر برنامه توصیفی رو باز میکنم این پیغام میاد
the application was unable to load a required virtual machine component ...
بررسی کردم دیدم علت اینه که ندونسته ویندوزم آپدیت شده.رفتم آپدیت خودکار را never زدم و از قسمت ویی آپدیتها اکثریت ادیتهای جدید رو حذف کردم منتها سرچ کردم نوشته بود تنها راهش حذف کدkb3045999 است منتها داخل آپدیتهای من این کد نیست.از طرفی ریستور هم زدم ولی باز مشکلش رفع نشد.ممنون میشم راهنمایی کنید.


با سلام خدمت همکار محترم

این مشکل برای من هم پیش آمده بود وقتی سوال کردم گفتند باید بعد از نصب ویندوز دستور آپدیت نشدن را اجرا کنید و من مجبورا ویندوز را دوباره نصب کردم و دستور آپدیت نشدن را اجرا کردم مشکل من که با این کار حل شده است اگر همکاران محترم پیشنهادی برای این کار داشته باشند می توانند با ما در میان بگذراند ولی چون نصب ویندوز سون بر خلاف ایکس پی وقت کمی می برد توصیه می گردد دوباره نصب و دستور آپدیت نشدن را اجرا نمایید اگر هر یک از همکاران پیشنهاد خاصی داشتند اطلاع رسانی خواهیم کرد فقط همکاران محترم موقع ارسال نظرات خود اشاره ای هم به سوالی که جوابش را می دهند بنمایند تا به مشکل بر نخوریم
۹۴/۱۰/۱۷
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی