نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۴۱ ب.ظ
دوشنبه ۲۱ دی۱۳۹۴ ساعت: 11:53 توسط:هدی
با سلام و ادب
ویندوز رو مجدد عوض کردم به دلیل همون مشکل آپدیت ویندوز منتها نرم افزار راهنمایی نصب شده و بلامشکل هست ولی نرم افزار توصیفی نصب میشه ولی دیتابیس رو شناسایی نمیکنه
تمام مراحل و راهها رو هم رفتم ولی جواب نداد.
فردا من 8 تا12 اگر تونستید آنلاین بشین تا با تیم ویور برام بررسی کنید ممنون میشم.
با تشکر


با سلام خدمت همکار محترم

از بابت بد قولی معذرت می خواهم امروز و فردا هم فکر نکنم ولی چهارشنبه حتما هستم مشکل شما هم مثل دفعه قبل است کافیست به سوالی که قبلا پاسخ دادم دقت کنید همین روش شما هم امتحان کنید اگر به جواب دست پیدا نکردید انشاله پس فردا در خدمت هستم دفعه قبل هم به روش زیر که در سال قبلی اشاره کردم عمل کردم
۹۴/۱۰/۲۱
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی