نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

نظر همکار

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ

با سلام خدمت همکار محترم

ضمن تقدیر و تشکر از همکار محترم که راه حل پیشنهادی برای عدم چاپ در برنامه توصیفی ارائه کرده اند ابتدا مشکل مطرح شده که قبلا گفته بودند منتشر می کنم سپس راه حل پیشنهادی را منتشر می کنم ما همچنان منتظر نظرات همکاران هستیم مشکلات پیش آمده را همراه با راه حل آن در اختیار این وبلاگ قرار داده تا به اطلاع کلیه همکاران اطلاع رسانی نماییم

مشکل

منتها مشکل اینجاست که من مجدد چاپگر نصب و تنظیمات رو کلا از ابتدا انجام دادم حتی پرینترم که شیر بود از شیر هم درآوردم.ولی مشکل حل نشد.مجددا نگارش 9.1 رو دریافت کردم و بروزآوری ها رو انجام دادم و اصلاح پایگاه ،متوجه شدم علت عدم نمایش لیست دروس از نقص نگارش بود که با این روش حل شد. ولی الان مشکل در چاپ لیست کلاس هست که همین خطا رو میده اگه ربط به پرینت داشت باید لیست نمره رو هم ایراد میگرفت؟ 
همین خطا رو من در مورد سیستم راهنمایی هم دارم که لیست نمره رو اصلا نمایش نمیده و همین خطا رو میگیره .ولی ورود نمرات وچاپ کارنامه میاره.
Could not load file or assembly 'CrystalDecisions.CrystalReports.Engine, Version=10.2.3600.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=692fbea5521e1304' or one of its dependencies. The system
cannot find the file specified
 

راه حل

 

  دوشنبه ۲۸ دی۱۳۹۴ ساعت: 9:43 توسط:هدی
با سلام
من این مشکلی خودم داشتم و گویا حتی اداره هم نتونست برام رفع کنه رو حل کردم.به این صورت که ایراد از نوع ویندوز نبود.مشکل از فایل نرم افزار crystalreport بود.این فایل بعد از نصب اگه درست نصب نشه یه سری فایل تخریبی در ریشه ویندوز سی ایجاد میکنه.من وارد درایو سی شدم پوشه
c: programfile/commonfiles/business objects/
اون فایلی که توی پیغام همین مسیر رو میگه و خطا میده رو حذف .و همین کار رو برای فایل کریستال ریپورد در پوشه ویندوز درایو سی انجام میدیم و اون فایلی که گفته تو پیغام خطا همون رو حذف میکنیم و مجددا برنامه کریستال ریپورت را نصب میکنیم یه بار سیستم رو ریست و برنامه رو اجرا میکنیم.اگه مشکلی نداشت یه ذخیره جدید میگیریم.
من که مشکلم اینجوری حل شد.امیدوارم مفید باشه برای همکاران.

۹۴/۱۰/۲۸
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی