نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ
با سلام و ممنون از راهنمایی خوبتون در باب اصلاح شناسنامه ای و انتقال از سناد به دانا میخواستم بگم که من فایل خروجی سناد را در دانا اجرا کردم  اطلاعات دانش اموز مورد نظر رو تایید میکنم که تو سیستم بشینه ولی اینطور نمیشه میاد یه دانش اموز با همان نام و نام خانوادگی در سیستم ثبت میکنه با مشخصات شناسنامه ای دیگر و کد دانش اموزی دیگر. الان باید چکار کنم؟ سوال اول اینکه میتونم از سیستم دانا دانش اموز ایجادی رو حذف کنم و دوم اینکه چرا تغییرات رو دانش اموز اجرا نمیشه با تشکر فراوان((اکبر))

با سلام خدمت همکار محترم
به احتمال زیاد شما در مدرسه دو فرد با اسامی مشابه دارید در پست قبلی گفتم کد ملی فرد را نوشته و جستجو را بزنید با این کار اسم و نام پدر و کلاس و کد ملی فرد مشاهده می گردد ابتدا چک کنید که این همان فردی هست که قصد انتقالش را دارید و اگر اشتباه است دریافت نکنید برای فردهایی که اشتباهی دریافت کرده اید کافیست از منوی مشخصات فردی و پرونده دانش اموز برایش ترک تحصیل بزنید یا برایشان انتقال بزنید با این کارها این افراد از حالت فعال به غیر فعال تبدیل می گردد و برایتان هیچ مشکلی پیش نمی آید البته می توانید ذخیره ای که قبل از انجام این کار دارید برگردانید ولی اگر مطمئن نیستید کدام ذخیره هست ترک تحصیل یا انتقال بزنید
 
۹۴/۱۲/۰۳
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی