نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

جناب آقای سبحانی سلام و خسته نباشید، واقعا بر خود واجب میدانم از اینکه خالصانه و متواضعانه اطلاعاتتون رو در اختیار همکاران قرار میدهید تشکر کنم. من به شخصه خودم را مدیون حضرتعالی میدانم چون اگه با وبلاگ ارزشمند شما آشنا نمیشدم با کلی مشکل روبرو بودم ولی به لطف خدا با این آشنایی کارها بسیار خوب پیش میره و همیشه دعاگوی شما و خانواده ی محترمتون هستم تنتون سالم و دلتون شاد باشه ان شاالله.((سینا))


با سلام خدمت همکار محترم

از اینکه اینجانب را مورد لطف خود قرار داده اید کمال تشکر و قدردانی را دارم از اینکه به لطف این دنیای مجازی توانسته ایم همکاران عزیزی پیدا کنیم و در سراسر ایران زنجیر اتحاد بین همکاران اجرایی ایجاد کرده خدا را شاکریم هدف از ایجاد این وبلاگ جز این نبوده است و هر سوالی که پرسیده می شود و هر جوابی که داده می شود باری از آموخته ها را از دوشم بر می دارد چون اعتقاد دارم برای تک تک آموخته هایم مسئولیت دارم و طبق فرمایش مولایم باید زکاتش را را ادا نمایم از اینکه آموخته هایم بر دوشم سنگینی نمی کند از صمیم قلب خدایم را شاکرم و برای کلیه همکاران و عزیزان و خانواده های ارجمندشان از درگاه باریتعالی آرزوی خوشبختی و سعادت و کامیابی دارم در این راه ما را تنها نگذارید و با در میان گذاشتن تجربیات ارزنده خود ما را یاری نمایید
۹۵/۰۲/۰۹
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی