نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ

با سلام با تشکر از وبلاگ خوب و کاربردیتان لطفا شماره 09124...... را عضو تلگرام نمایید. با تشکر((احمد))

 

با سلام خدمت همکار محترم

شما می توانید از طریق لینکی که در بالای وبلاگ قرار دارد به گروه معاونین اجرایی بپوندید کافیست روی لینک بالا کلیک کنید تا به جمع معاونین اجرایی کشور بپوندید لازم به توضیح است که تلگرام شما باید فعال باشد تا بتوانید از این لینک استفاده نمایید

۹۵/۰۳/۰۴
نادر سبحانی

نظرات  (۳)

باسلام حضور گرامی آقای سبحانی.من یه اشتباه کردم،سال گذشته برای پایه دوم انسانی بجای جغرافیای اختصاصی،جغرافیای عمومی انتخاب کردم.با این حساب این دانش آموزان برای فارغ التحصیلیشان مشکل بوجود می آید!لطفا راهنمایی فرمایید.
باسلام مجدد حضور آقای سبحانی.دو روز پیش درخواستی داشتم،اما متاسفانه هنوز جواب نداده اید!از آنجایی که استرس دارم خواهش میکنم جواب دهید.
باسلام خدمت شما همکار گرامی.یه مشکل برام پیش اومده،لطفا راهنمایی بفرمایید.سال گذشته برای دوم انسانی بجای جغرافیا اختصاصی، عمومی را انتخاب کردم.حالا  که سال سوم هستند متوجه شده ام.سال هم بسته شده برای فارغ التحصیلیشان مشکل بوجود می آید،لطفا توضیح دهید چکار کنم که مشکل حل شود.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی