نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۳ ب.ظ
سلام دوستان ((سارانی))
سیستم متوسطه اول برای دانش آموزان پایه نهم یک شعبه که قبولی هستند نتیجه نهایی رو ناتمام اعلام میکنه از۲۵نفری که قبول خردادهستند فقط یکی روتوکارنامه قبول خردادمیزنه ولی بقیه روناتمام اعلام میکنه ولی درشعبه دیگرنهم این مشکلو ندارم لطفاراهنمایی کنیدمشکل کجاست همه  نمرات  درست  واردشدند


با سلام خدمت همکار محترم
در منطقه ما امتحانات نهم 16 خرداد تمام می شود عجیب هست که در منطقه شما به این زودی تمام شده است و تمام همکاران اوراق را اصلاح و نمرات تحویل داده اند برنامه امتحانات پایه نهم به صورت استانی داده شده است شاید استان شما زودتر تمام کرده است بنده تا حالا هیچ نمره ای درج نکرده ام بنابراین در مورد خروجی هیچ نظری نمی توانم بگویم هر یک از همکاران محترم در این زمینه نظری دارند با ما در میان بگذراند
۹۵/۰۳/۰۹
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

با سلام حضور شما همکار گرامی.اگر یادتان باشد قبلا گفته بودم که برای پایه دوم انسانی سال94-93به جای جغرافیا تخصصی،جغرافیا عمومی انتخاب کردم.الان که میخواهم از طریق اصلاح سوابق جغرافیا تخصصی را جایگزین کنم.دیدم اصلا این درس درآن سال معرفی نشده.خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید که چکار میتوانم انجام دهم تا مشکل حل شود.با سپاس از حسن توجه وح
با سلام خدمت همکار گرامی.اگر یادتان باشد قبلا گفته بودم که سال 93-4برای پایه دوم انسانی بجتی جغرافیا تخصصی،عمومی انتخاب کردم.بعداز یک هفته که مسول امتحانات اداره از مرخصی اومد.میخواستم از طریق اصلاح سوابق کد درس را اصلاح کنم،متوجه شدم که اصلا جغرافیا تخصصی انسانس در آن سال تعریف نشده!لطفا بگویید چکار کنم.با سپاس از حسن توجه وحوصله  تان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی