نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۴ ب.ظ

با سلام خدمت همکار گرامی.اگر یادتان باشد قبلا گفته بودم که سال 93-4برای پایه دوم انسانی بجتی جغرافیا تخصصی،عمومی انتخاب کردم.بعداز یک هفته که مسول امتحانات اداره از مرخصی اومد.میخواستم از طریق اصلاح سوابق کد درس را اصلاح کنم،متوجه شدم که اصلا جغرافیا تخصصی انسانس در آن سال تعریف نشده!لطفا بگویید چکار کنم.با سپاس از حسن توجه وحوصله  تان.((م ایذه))

 

با سلام خدمت همکار محترم

وقتی قرار است برای فردی از طریق ایجاد سند اصلاحیه کاری صورت بگیرد نیازی نیست که آن درس در آن دوره ارائه گشته است یا نه .با این حساب در آن سال و دوره اصلا این درس برای کل کلاس ارائه نشده است که جای تامل دارد ولی در مورد این فرد نگران نباشید با هماهنگی مسئول امتحانات سند ایجاد و در سیستم اعمال نمایید

۹۵/۰۳/۱۸
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی