نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۹ ب.ظ

سلام خسته نباشید،من یک سوال مهم از شما داشتم،میخاستم بپرسم من سال ٩٢ در پایه پیش دانشگاهی رشته تجربی بودم ولی امتحانات دروس تخصصی ام را خرداد ماه و شهریور ماه غیبت کردم و در دی ماه رشته ریاضی ثبت نام کردم برخی از دروسم را گذراندم و دو درس دیگر مانده که باید شهریور امسال ثبت نام کنم چون پشت کنکوری بودم امتحاناتم را به تعویق انداختم،حالا مدرسه مقصد از من گواهی انتقال میخاهد،و مدرسه خودم میگویند چنین رمزی نداریم،لطفا من رو راهنمایی بفرمایید ک کد انتقالم را چطور پیدا کنم؟خاهش میکنم جواب بدید باید مهرماه دانشجو شوم،و خیلی خیلی نگرانمخودم قادر به دریافت از سایت خاصی هستم؟((ملیکا))

 

با سلام خدمت دانش اموز محترم

هر مدرسه ای موظف است رمز انتقال دانش آموز را به خود فرد یا مدرسه مقصد بدهد اگر مدرسه ای از این کار امتناع کند شما از طریق امتحانات منطقه آموزش و پرورش خود این کار پیگیری کنید و خود شما قادر نیستید از هیچ سایتی رمز انتقال برای خودتان بگیرید

۹۵/۰۵/۱۷
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

باسلام وخسته نباشید حضور شما.یه سوال داشتم.اگر دوبار ارسال اطلاعات فاینال انجام بدهیم،مشکلی بوجود می آید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی