نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۵ ب.ظ

سلام و خسته نباشید((عظیمی))

در سناد دو کلاس سوم تجربی با نام 301 و 302 تعریف کردم. ولی زمانی که میخواهم دانش آموزان را کلاس بندی کنم ، چرا این  ارور رو میده .؟؟مدرسه اجازه تعریف <<1>>کلاس در پایه-رشته انتخابی دارد لطفا ابتدا اقدام به حذف کلاس های اضافی نمایید در صورتی که سال قبل هم با همین تعداد دانش آموز دو کلاس دوم تجربی داشتیم.

با سلام خدمت همکار محترم
من خودم در سناد قدیم در مدارس دولتی کلاس بندی می کردم چنین پیامی نمی داد و کلاس بندی صورت می گرفت اما در سناد مدارس غیر دولتی این پیام می دهد اگر شما هم در مدارس غیر دولتی کار می کنید باید منتظر اصلاحات باشید و اگر در مدارس دولتی چنین مشکلی پیش آمده است از طریق ثبت تیکت مشکل خود را بیان کرده و منتظر تغییرات باشید سناد امسال با سناد سال قبل تغییرات زیادی پیدا کرده است که خود مناطق نیز قادر به پاسخگویی نیستند حالا چه خوابی برای ما دیده اند خدا به خیر کند
۹۵/۰۶/۰۷
نادر سبحانی

نظرات  (۱)

۲۲ مهر ۹۷ ، ۱۳:۳۹ حکیمی.خوزستان
سلام خدمت
جناب سبحانی...دیروز خواستم اطلاعات دهم ویازدهم شهریور را به امین ارسال کنم،برای دو دانش آموزم خطا زد! دردانا خواستم انتخاب واحد و کارنامه آنها چک کنم باز خطا میزد وچیزی بالا نمی آمد؟امتحان کردم برای بعضی از دانش آموزان انتخاب واحد بالا می آمد برای بعضی نه؟تا هفته گذشته اصلا این مشکل را نداشتم!؟لطفا راهنمایی فرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی