نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

مغایرتهای امین و فاینال

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ب.ظ

سلام برای رفع مغایرت( نبود سوابق در مدرسه) با سامانه امین چکار باید کرد ؟((علیداد کرمپور))

محل صدور  یا کد ملی را در فاینال چگونه اصلاح کنیم تا مغایرتش با فاینال برطرف شود ((رضوان))

  یکشنبه ۱۶ آبان۱۳۹۵ ساعت: 19:9 توسط:R از اصفهان
با سلام دانش آموزی در ترم تابستان داشتم که فقط یک درس غیر نهایی داشت همان موقع محل صدورش یک حروفی داشت در سناد به 1 عددی تبدیل شد و هنگام ارسال به دانا احتمالا کد دانایش درست ثبت نشده و در دانا کد ملی بعد از انتقال به دانا و قبل از عملیات فارغ التحصیلی جایگزین کد دانش آموزی یا سریال شناسنامه اش شده حالا که اطلاعات به سامانه امین وارد شده اعلام خطای فاینال داده چگونه میتوانم کد دانش آموزی را در دانا درست کنم و دوباره اطلاعات به سامانه امین وارد کنم سناد امکان انتقال ندارد با تشکر

 

با سلام خدمت همکاران محترم

کلیه مغایرتهای احتمالی بین فاینال و امین و روشهای حل آنها در تصویر زیر آورده شده است هر یک از همکاران از این تصویر پرینت گرفته و در محل کار خود در معرض دید قرار دهند این مطالب همیشه به درد خواهد خورد

۹۵/۰۸/۱۷
نادر سبحانی

نظرات  (۹)

سلام آقای سبحانی 

دانش اموزی دارم بعد از ارسال به فاینال نام خانوادگی را تغییر داده الان تو امین مغایرت فاینال میزنه .دوره های قبلی رو اصلاحیه زدم ولی  هنوز   خطای فاینل 401 رو میزنه 

۲۷ مهر ۰۰ ، ۲۲:۵۳ دبیرستان پسرانه ابوذر شیراز

درود بر حضرتعالی و سایر همکاران ارزشمندم

بنده در سامانه سیدا قبل از ثبت نمرات مستمر تابستان برای دانش آموزان دوازدهم  شرکت کننده در این کلاس ها و به اشتباه اسامی را به سامانه فاینال ارسال کرده ( با انتخاب واحد و درج "حضوری" ) اکنون که در نظر دارم در امین تایید نهایی مدرسه را بزنم خطای مغایرت فاینال می دهد. چون  حضوری بوده اند و بنده نمره را برای آنها ثبت نکرده بودم!! 

مجدد در سامانه سیدا نمره مستمر را وارد کردم و ارسال به امین زدم اما نمرات را قبول نمی کند و خطای مغایرت فاینال نشان می دهد! لطفا راهنمایی فرمایید.  ممنون

۱۹ مهر ۰۰ ، ۱۶:۴۶ حمید اسماعیلی تهران

جناب سبحانی سلام

در پایگاه امین با وجود مطابقت نمره نهایی و فاینال برای دو دانش اموز ما امتحان نهایی داشتند جلوی همه دروس نهایی هنگام تایید نهایی مدرسه خطای فاینال( نمره پایانی یک . وضعیت حضور یک) می خوره .نمرات را بررسی کردم ظاهرا درسته چه مواردی رو باید بررسی کنم ؟ در انتخاب واحد هم غیر حضوری تعریف شدند . ممنون

۱۲ مرداد ۰۰ ، ۱۵:۴۵ مهدی رحمانی

دانش اموزم بعد از صدور کارت امتحان نهایی نامش را عوض کرده حالا موقع فارغ التحصیلی امین برایش مغایرت فاینال زده چون من در امین برایش درخواست اصلاح مشخصات زده ام و نامش عوض شده برای رفع این مغایرت چه کنم

سلام مجدد 

جناب سبحانی سوالی ازتون پرسیدم(متوسطه دوم ) در خصوص دانش آموزی که به شهر دیگر رفته در دوره دی ماه 99-400 فارغ التحصیل شده منتها در سامانه امین شهر مقصد در قسمت گزارشات مغایرت فاینال میزند و عبارت وضعیت حضور پایانی نمایش داده میشود و دو درس شیمی و ریاضیات گسسته را خطا میگیرد دانش آموز در شهریور ماه 97-98 پایانی دو ، این دو درس را غیبت غیر موجه داشته و در خرداد ماه 97-98 دو درس مذکور دارای نمره صفر میباشند / از همه لحاظ هم چک کردم ولی نمیدونم به چه صورت مشکل را حل کنم

لطفا راهنمایی میفرمایید 

با تشکر

با سام دانش آموز پایه دوازدهم با اینکه کارنامه ش فارغ التحصیل هست و در امین فارغ التحصیل می باشد و تیک اولیه مدرسه و منطقه زده شد ولی امروز که نگاه کدم میخواستم تیک نهایی مدرسه رو بزنم خطای فاینال دانش آموز رو میبینم و ارسال نمیشه مغایرت ها رو نگاه کردم در پایانی دو سال تحصیلی 97.98 نمره تاریخ و فارسی دانش آموز رو خطا میده و اینکه نمره هر دو درس 10.25 می باشد چکار کنم ؟؟؟؟

از اهواز

۱۰ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۳۲ حسین رضایی
با سلام لطفا در مورد رفع خطای کد ملی در مغایرت فاینال بنده را راهنمایی بفرمایید .ممنون 
با سلام و عذر خواهی بابت مزاحمت مجدد حناب سبحانی یعنی نام خانوادگی دانش آموز ما که در فاینال اشتباه است و امین مغایرت می زند را باید اداره اصلاح کند و این درخواست اصلاحیه را من باید طی نامه ی جداگانه ای از اداره درخواست کنم یا فاینال محلی برای ثبت درخواست دارد؟
امروز خواستم نگارش 15/9بگیرم  اعلام کرد  دسترسی به سایت امکان 
 ندار د یعنی اشکال از اینترنت بوده یا نه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی