نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

پاسخ سوال

يكشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵، ۰۴:۱۲ ب.ظ

سلام جناب سبحانی ضمن عذر زحمات دانش آموزی امسال  برای پایه سوم به مدرسه ما آمده امروز در دانا سوابفش را دریافت کردم از طریق کد انتقال ، اما اسمش در فسمت دانش آموزان ثبت نام شده مدرسه نیست تا برایش انتخاب واحد کنم  ولی در قسمت سوابق  اطلاعاتش هست  .برای انتخاب واحد می شود راهنمایی کنید که چگونه اسمش را در قسمت  تبت نام شده ها بیاورم ؟((همکار))

 

با سلام خدمت همکار محترم

امروز این مطلب چند همکار دیگر هم سوال کردند من خودم یک نفر انتقال و دریافت کردم مشکل خاصی نبود فقط وقتی کد انتقال و نام مدرسه را می زنی و اسم فرد می آید در جلوی این فرد تیک زده و تایید را بزنید از دریافت آخرین نگارش و بروز آوری پایگاه مطمئن شوید در سیستم مشکل خاصی نیست

۹۵/۰۸/۲۳
نادر سبحانی

نظرات  (۲)

منهم مدتی پیش با همین مشکل روبرو بودم که حتی با بروزآوری پایگاه داده نیز نام دانش اموز در قسمت ثبت نامیها نشان داده نمی شد تا اینکه بصورت اتفاقی پس از ذخیره پایگاه داده و بازیابی مجدد پایگاه داده با همان ذخیره داده، اطلاعات به درستی نمایش داده شد.
۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۴ التماس دعا
برادربزگوارسلام
مدرسه مادرسال جاری کدجدیددریافت کرده درسنادباکدجدیذثبت نام شده دردانابرای امسال چکاری باید انجام دهم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی