نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

محلی برای تبادل افکار با معاونین اجرایی مدارس کل کشور

نادر سبحانی معاون اجرایی دبیرستان

این سایت به صورت سوال و جواب خواهد بود معاونان اجرایی می توانند مشکلات و تجربیات خود را در این سایت مطرح کرده تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود و تجربیات آنان با نام خود همکار منتشر گردد

بایگانی

نظر همکار

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ب.ظ

باسلام و شب به خیر خدمت جناب سبحانی عزیز بنده بیشتر از سایت جناب عالی استفاده می کنم مطالباب جالب و امونده هستند  در سایت یکی از همکاران دریافت سئابق انتقال امده دریافت نموده و سابقه کامل قابل مشاهده هستند ولی اسامی آنها در ثبت نام و تعیین رشته نمی آید بنده آمدم یکبار دیگر دانش آموزان دریافت شده را دوباره انتقال دادم با یک کد رمز و سپس دریافت کردم اسامی در ثبت نام و تعیین رشت آمدند ببخشید این مطلب را ازسال کردم  خدا حافظ شما ((عبداساده فاضلی از اهواز))

 

با سلام خدمت همکار محترم

دیروز همکاران همین مشکل به من گفتند منهم یکی انتقال و دریافت کردم مشکل خاصی نبود از لطف جنابعالی سپاسگزاریم و منتظر نظرات تجربیات و انتقادات سازنده تک تک عزیزان هستیم

۹۵/۰۸/۲۴
نادر سبحانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی